Want zielig voor de dieren?
Er kwamen vandaag constant mensen langs ons stemlokaal. Geeft me iig hoop.
Want zielig voor de dieren?
Er kwamen vandaag constant mensen langs ons stemlokaal. Geeft me iig hoop.
Ik ben eigenlijk best hoopvol! 🥹 Zelfs mijn vader heeft linkser gestemd dan normaal
Mijn broer heeft ook NSC gestemd, hij vindt hen niet conservatief en heeft allerlei argumenten, achja moet hij weten want is je stemrecht, maar vind het wel kut dat hij altijd zo verschilt qua dat soort dingen. Toen FvD net begon had hij ook daarop gestemd (nu gelukkig niet meer lol)
Had mijn moeder maar geen stemrecht. En mijn oma kennende stemt die hetzelfde bij gebrek aan ruggengraat, kennis en hersenen. Het is echt een doffe ellende. Democratie is een wassen neus.
Zo te zien moet ik in mijn handjes knijpen dat mijn vader op Volt heeft gestemd en mijn moeder gl/pvda
Op weg naar het stembureau bij mij in de buurt heeft iemand op alle trottoirs, muren en steegjes heel groot “FVD!!!” geschreven met stoepkrijt
Ik verbaas me ook gewoon elke keer weer dat zo veel mensen ook niet begrijpen hoe het werkt? Begrijp zelf ook niet alles van a tot z maar vandaag zegt een collega nog dat als je niet stemt dat onder de grootse partijen word verdeelt…
Hele fam op fratima gestemd (mijn kant dan, ben bang dat de schoonfamilie PVV stemt ) en ik mocht stemmen voor mijn vriend dus nog een extra stem erbij.
Ja zoiets maar dat is een redenatie die ik beter kan volgen
Ik vind het echt retespannend vanavond! Snacks gehaald en zit vanaf 21:00 klaar. Fratima for president!!
Hopppaaaa even voor 15 bewoners (gehandicaptenzorg) gestemd voor pvdA-GL
Mijn vriend, ouders, schoonouders en ik hebben allemaal gl/pvda gestemd! Alleen mijn broertje heeft heel lang getwijfeld en is uiteindelijk maar niet gaan stemmen (?). Hoopvol en beetje zenuwachtig voor vanavond
Maar geven die bewoners dan zelf aan waar ze op willen stemmen? Of bepaald de gene die voor ze stemt dat?
Zooo lang moeten nadenken wat Fratima is
Ik ben toch ook best wel fan van Jetten.
Ja love Jetten. Had echt bijna op hem gestemd, jammer van de rest van de partij.
Nou ik heb ook gestemd: Lisa Westerveld.
Mijn vriend ook op Lisa. Het was erg rustig hier rond etenstijd. Jammer, want vind het altijd zo’n gezellig sfeertje.
De bejaarden bij het stembureau waren heel lief en ik werd van harte welkom geheten en één van de vrijwilligers was sokken aan t breien
Ik ben echt helemaal klaar met de TV spot van VVD, echt komt mijn neusgaten uit. Die zie ik gewoon zoveel vaker dan anderen, gewoon niet leuk meer.
Daarnaast heb ik net vernomen dat iemand dichtbij serieus gestemd heeft op de FvD en ik heb zin om die persoon van een afgrond af te duwen of iets milder; diarree remmers in het eten verstoppen.
Ik wil dit weetje ctrl/alt/deleten uit mijn hoofd
niveau van fvd stemmers
Ik heb echt zitten zoeken wie fratima was en op welke lijst die dan stond. Blijkt… ik heb ook fratima gestemd