Jaa ik vind hem zo leuk en goed ook! Heb echt getwijfeld over D66.
Maar het is toch maar de nummer 27 van GL/PvdA geworden. En het was echt mega druk trouwens bij het stemmen op Rotterdam Centraal! Goeie opkomst daar wel denk.
Jaa ik vind hem zo leuk en goed ook! Heb echt getwijfeld over D66.
Maar het is toch maar de nummer 27 van GL/PvdA geworden. En het was echt mega druk trouwens bij het stemmen op Rotterdam Centraal! Goeie opkomst daar wel denk.
Ik heb net bij 2 mensen op rij met machtigingen de machtigingen moeten weigeren, zo jammer. Bij de ene waren de handtekeningen van machtiger en gemachtigde verkeerdom geplaatst. En bij de andere hadden de gemachtigden (ouders) de handtekeningen op elkaars formulier gezet. Dus vader bij moeders formulier en andersom. Vind dat zo jammer neemt iemand al die moeite en dan lukt het alsnog niet.
Ik heb nog nooit een afgesloten stemhokje gezien?
Ik ga altijd twijfelen of ik wel bij de goede partij het rondje heb ingekleurd Volgende keer maak ik een foto.
Maar als het goed is heeft Lisa Westerveld mijn stem gekregen
Kwam allemaal buren tegen bij het stembureau, was echt positief verrast want had eigenlijk niet gedacht dat zij zouden gaan stemmen!
Vanochtend met mân groep 6 op bezoek geweest in het stembureau, ze waren erg onder de indruk van de formaliteit en de hoeveelheid mensen achter de tafels haha
Ahh zo leuk
Bij mijn stembureau was een hond en werd ik aangemoedigd het potlood mee te nemen! Wat een dag. Nu hopen dat de rest van de avond zo gaat verlopen voor deze linkse vreugdetoeter.
Hier had iemand zân id met stembiljet in de âbusâ gegooid ⊠die vrouw achter de tafel zei dat dat absoluut niet de eerste keer was en ik dacht echt⊠dit zou mij ook kunnen gebeuren. Dus note to myself, paspoort laten zien en direct in je tas/zak haha
Gestemd op GroenLinks-PvdA nummer 12 Habtamu de Hoop.
Ik heb echt een beetje de kriebels vandaag, vind het heel spannend.
Wat mij betreft mogen die peilingen zo kort voor de verkiezingen lekker stoppen. Word er dood nerveus van.
Ik vind het zo een raar gevoel dat op dit moment Wilders nog niet de leider is van het land, maar over 1,5 hr de exitpolls komen en het dan mogelijk dichterbij de werkelijkheid komt dat we zullen worden geregeerd door een discriminerende man.
Ik heb wel chips gekocht voor vanavond en blijf zo lang mogelijk op.
Hier zat 'tie aan een kettinkje vast
Schande.
We werden al 13 jaar geregeerd door een discriminerende man.
Dat is ook waar ja
Ik heb zitten googlen wie Fratima is. Werd helemaal gek omdat ik het niet kon vinden. Tot ik in het stemhokje stond. Toen viel het kwartje pas
Hier ook. Erg crimineel dorp denk ik
Ik weet het nog steeds niet, help.
Niemand zegt het ook?
Frans Timmermans
Fra ns Ti mmer Ma ns
ik ben meer fan van timmerfrans