Tweede Kamerverkiezingen 2023

Ze heeft nu wel een sterkere onderhandelingspositie inderdaad.

1 like

Die veenmollen* !!!

4 likes

Ik pas het aanđŸ€Ș

1 like

Dit is toch ook echt exact hetzelfde bericht als vorig jaar, gewoon minimale moeite. Lekker recyclen die reacties.
De komende jaren krijgen we vast nog wel een aantal flashbacks pfff.

1 like

Inderdaad Lilian

42 likes

Ik heb echt het idee dat ze dit alleen maar hoopt en dat ze ervan uitgaat dat Rutte door ongeschreven regels nu een stapje terug zal doen. Maar Rutte zou dat nooit uit zichzelf doen :mask:

4 likes

Ik zou Kaag niet onderschatten.

2 likes

Ja of dat we zo lekker snel gaan met vaccineren nu?

2 likes

Beter komt ze ergens mee, anders is ze net zo’n natte wind als klaver

1 like

Ik ben met m’n tv aan in slaap gevallen, heb geen idee hoe laat het was. Maar Arg, ondanks het feit dat de uitkomst niet verrassend is vind ik het toch jammer.

1 like

Er zijn dus nog steeds mensen die denken dat Kaag mp wordt :clown_face:

12 likes

Ja doe ik na gisteravond wel eigenlijk. Ze zei dat ze zelf de eer aan zichzelf zou houden als zij Rutte was, maar we weten dat hij zo niet denkt. Hij heeft al direct gezegd door te gaan als MP. Wat hij niet eens is overigens. :woozy_face:

3 likes

Daar gaat ze even in de Paasdagen over ~reflecteren~

2 likes

Jaa idd we hebben maar 1 voorbeeld ook. Als alle partijleiders daar nou omstebeurt hadden gestaan hadden we kunnen zeggen van ja Rutte deed het echt goed.

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Ahaha love it

(En wat klinkt je stem leuk en fijn!)

Ja dit! Heel spannend hoor, of alle andere partijleiders op basis van alle adviezen van deskundigen iets anders hadden gedaan
:roll_eyes:

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt, maar denken dat wij als noobs beter kunnen inschatten wat Rutte wilt en doet, versus zo’n doorgewinterde onderhandelaar in allerlei sicke omstandigheden als Kaag
 in haar hoofd kijken kunnen we niet maar het zou me niet verbazen als dit precies is wat ze wilt: dat we denken dat zij zo’n eergevoel heeft om af te treden en daarom dacht dat Rutte het ook zou doen, terwijl ze natuurlijk ook wist dat het de meerderheid niet zou halen en bovendien een alternatief (afkeuring) bieden om toch “iets” te kunnen doen.

3 likes

Jongens!! Hoe hadden we ooit anders van Kaag/D66 kunnen verwachten? Ze zegt het zelf al!:

Laat niemand vallen. Zelfs niet wanneer het moet!

23 likes

Nieuw leiderschap m’n hol

4 likes