Daar gaat ze even in de Paasdagen over ~reflecteren~
Jaa idd we hebben maar 1 voorbeeld ook. Als alle partijleiders daar nou omstebeurt hadden gestaan hadden we kunnen zeggen van ja Rutte deed het echt goed.

Ahaha love it
(En wat klinkt je stem leuk en fijn!)
Ja dit! Heel spannend hoor, of alle andere partijleiders op basis van alle adviezen van deskundigen iets anders hadden gedaanâŠ
Ik snap wel wat je bedoelt, maar denken dat wij als noobs beter kunnen inschatten wat Rutte wilt en doet, versus zoân doorgewinterde onderhandelaar in allerlei sicke omstandigheden als Kaag⊠in haar hoofd kijken kunnen we niet maar het zou me niet verbazen als dit precies is wat ze wilt: dat we denken dat zij zoân eergevoel heeft om af te treden en daarom dacht dat Rutte het ook zou doen, terwijl ze natuurlijk ook wist dat het de meerderheid niet zou halen en bovendien een alternatief (afkeuring) bieden om toch âietsâ te kunnen doen.
Jongens!! Hoe hadden we ooit anders van Kaag/D66 kunnen verwachten? Ze zegt het zelf al!:
Laat niemand vallen. Zelfs niet wanneer het moet!
Nieuw leiderschap mân hol
Haha ja eigenlijk heb je wel een punt. Een nieuw dieptepunt bereikt!
Nieuw is niet altijd beter idd. (maar ik vraag me af of we ĂŒberhaupt wel veel verandering gaan zien)
hoezo, als ze zelf voor had gestemd was het een meerderheid geweest
ik dacht dat het dezelfde shit als voorheen zou zijn, dus ben gaan slapen. straks maar even deze aflevering van holland of cards afkijken
Alleen serieuze vragen. Oke rutte dan voor jou alleen waarheden knul.
De enige reden die ik kan bedenken dat Kaag de motie niet gesteund heeft is zodat ze met de verdere onderhandelingen waarschijnlijk een stuk sterkere uitgangspositie heeft.
Doen, durven of de waarheid
Kan ik ergens t debat online terugkijken? Npo app kan ik hem niet vinden en debat terugkijken via tweede kamer staat ie niet op?
No shit. Ze wilde duidelijk om een of andere reden niet Rutte afzetten. Ik bedoel dat zij wist dat cda/cu ook tegen zouden stemmen (misschien wel op voorwaarde dat zij een motie van afkeuring in zou dienen). Als zij wist dat bv cu voor zou stemmen dan was er sowieso een meerderheid geweest, ook zonder d66. Het zou me niet verbazen als zij dan ook voor had gestemd.
dit klinkt echt net zo kronkelig en berekenend als rutte dus ik hoop het niet. anders: welkom in de slangenkuil
Ik hoop het ook niet, maar ik denk het wel