Tweede Kamerverkiezingen 2023

Aan de ene kant is dit ook wat ik denk, aan de andere kant kan ik me bijna níet voorstellen dat markie ‘uit zichzelf’ ooit ergens verantwoordelijkheid voor zou nemen, die heeft zich figuurlijk vastgeketend in het torentje, dacht dat ze hem daar enkel in een kist uit konden trekken.

2 likes

Hè, motie van wantrouwen? Motie van afkeuring? Daar heb ik geen actieve herinnering aan.

32 likes

Nu: te vroeg om aan aftreden te denken
Over een week: te laat om af te treden, dan had het vorige week gemoeten!

6 likes

Wow dit is echt precies heel Rutte in één gif.

2 likes

29 likes

Haha nou ik zou meer vertrouwen in hem hebben dan in alle verkenners die we tot nu toe hebben gehad. Lijkt me een prima plan.

7 likes

Wie is dit?

Rob Kemps, aka Snollebollekes, aka de man die ontzettend slim, oprecht en grappig bleek te zijn en op wie heel Nederland verliefd werd toen hij De Slimste Mens had gewonnen (zelfs mijn boomervader was op hem).

12 likes

Rutte wil door: 'Dit alles laat me niet onbewogen, maar ik ben strijdbaar’ - https://nos.nl/l/2375246

:expressionless: “you’re gonna see me roar” - markie ruttie

3 likes

Want hij gaat ons die crisis uit helpen!!

1 like

Rutte wil alles op alles zetten om te blijven, desnoods in de oppositie zegt ‘ie :thinking:

2 likes

misschien hebben zij nog wel een plek voor 'm

12 likes

Markie wil gewoon echt. niet. weg. Alsof hij bang is dat hij dan opeens geconfronteerd wordt met het normale dagelijks leven

2 likes

“En uiteindelijk moet je ook terug naar de inhoud”, zegt Rutte, die benadrukte dat ook de VVD ideeën heeft om de politieke cultuur in dit land te veranderen.

:roll_eyes: :face_vomiting: :rage:

speltip 9: weet wanneer je moet stoppen

20 likes

37 likes

Hoe is links niet zijn 50 jarige oom ofzo.
Hij heeft ook hotelschool gedaan, dat verwacht je van die linker ook echt niet.
Of is dit een grap die ik niet door heb? Ik kan er gewoon echt niet bij dat dit dezelfde persoon is (en dan vooral dat rechts de oudere versie is van links).

1 like

Fared Grapperkan

5 likes

Nu moet ik denken aan Jeert Kliders
bd25369

31 likes

Ik kan echt niet geloven hoe mooi hij is opgedroogd.
Hij is ook al bijna 50 jaar. My God.

10 likes

wie links of rechts?