Ik ben een Farid Azarstan 
Sylvana Simons is ook van 1971.
Door zulke feiten besef ik altijd hoe oud ik zelf ben, ~ik heb geen actieve herinnering aan~ de jaren sinds 2010
Omg dat zou ik dus ook niet verwachten. Misschien moet ik ook de politiek in. Blijf ik was vast ook mooi jong.
Ik denk dat als ik de politiek in ging ik na het eerste het beste debat volledig grijs zou worden.
Wil je heel graag af van je huidige titel? Dit is al de 2e keer dat je dit zegt in 2 dagen
en potentieel heb ik nog een keer gemist
Sylvana Simons is oma (!) en ziet er beter uit dan menig 30’er 

ja mee eens hoor, dit is een hotte boi
Wat vinden jullie van dit idee?
Zagen meer mensen Kwark gisteren op het journaal huilie huilie doen omdat het hem had geraakt dat CU ‘out of the blue’ had gezegd niet meer deel te willen nemen aan een kabinet onder zijn leiding?
OUT OF THE BLUE?!?!
Zat je afgelopen week in een andere dimensie ofzo? Hij lijkt wel zo’n pathologische leugenaar die er zelf ook van overtuigd is dat hij heus de waarheid spreekt. Wordt een beetje treurig zo.
Geen inhoudelijke reactie van mij, maar ik zou willen dat mensen stopten met het woord “draadje”
ik vind het zo lelijk en geeft mij de associatie met tampons
Ik snap dat wel. Voor iemand met selectieve amnesie komt veel out of the blue natuurlijk. Treurig.
Wat antwoordde hij daar dan op?
Azarkeen op zijn crokkies
Ja same, een nieuw onderwerp om op te hyperfocussen!
Dat was Marleen de Rooy volgens mij! Ik vind haar heel goed.
Amai zoveel VVD’ers naar ja21 of fvd
echt wat is mis met die mensen. vvd was nog niet kut genoeg, het moet nog een beetje kutter
Maurice de Hond heeft gepeild dat als er een lijst Pieter Omtzigt zou zijn, die nu op 27 zetels zou staan😅