En ik ben Femke stan maar laten we die ook ff overslaan als we populairder willen worden
Ik ken Moorman niet eigenlijk, maar als persoon die haar deze campagne voor het eerst zag dacht ik wel van oh die heeft wel écht een PvdA kop zeg maar. En ik weet niet of dat groter appeal heeft, zoals Jetten dat wel heeft.
Hebben ze in beide partijen samen niemand knaps in de ranken? Een Wouter Bos achtig type oid? Ja die verloor toen, maar haalde wel echt tering veel zetels. Denk gewoon dat dat misschien nodig is omdat veel mensen toch een beeld van links hebben en een beetje een vlotte look toch wat scheelt.
Westerveld zet zich al jaren in voor dezelfde doelgroep. Stemmen die naar haar gaan zijn volgens mij vooral van mensen uit jeugdzorg, GGZ, gehandicaptenzorg. Ik denk dat zij beter is in deze portefeuille dan als partijleider, waarbij iemand anders haar portefeuille moet gaan overnemen.
Ja en aangezien ik niemand vertrouw om die doelgroep zo serieus te nemen als zij hoop ik op een andere partijleider!
Ja ik vind eigenlijk hetzelfde van Moorman. Ze scheelt ook maar 10 jaar met Timmermans, dus dat vind ik nog steeds best oud.
Jammer inderdaad dat de Hoop echt nog jong is (27). Ik denk ook niet dat je nu een lijsttrekker kan vinden die komende verkiezingen al winst gaat behalen. Jetten heeft ook eerst enorm verlies geleid.
Aboutaleb is echt net met een nieuwe baan begonnen dus dat betwijfel ik.
Haha wow lijkt wel alsof ze rob jetten in ai hebben gestopt en ouder gemaakt ![]()
Iemand reageerde hier ook onder met ‘Zoveel mensen die roepen dat ze vertrekken als Jetten premier wordt… hij is dus al een deel van de woningcrisis aan het oplossen terwijl hij nog niet regeert!’ ![]()
Hij heeft toch al een woning gekocht in België haha
Ah ja, België, baken van politieke stabiliteit.
Brussel heeft het wereldrecord voor langste formatie nóg niet gebroken hoor!!
Een aantal vrienden van mij zijn opeens helemaal fan van Jetten maar als ik vraag waarom ze zo’n fan zijn is het antwoord: " ja hij heeft Wilders verslagen". En verder hebben ze geen idee. Pffff wat een niveau weer zeg, word er simpel van
Ik had nog even het clipje opgezocht waarin de stemwijzer wordt ingevuld door politici en de uitslag van Rob is op nr 2 GLPvdA en op nr 3 SP
Barbara Kathmann, Lisa Vliegenthart en Fatihya Abdi zijn alledrie met voorkeurstemmen in de kamer gekomen! Barbara Kathmann stond zo laag dat ik het niet had verwacht, heel mooi dat dat toch is gelukt!
Ah zo blij! Ik had op Lisa gestemd! Mijn vriend ook ![]()
Ik ook! Ben ook echt blij dat ze gehaald heeft
Mooi dat Barbara Kathmann erin is! Ik stemde zelf geen GL/PvdA maar heb vanwege Nerdvote wel voor haar gelobbyd bij vrienden en familieleden die wel die partij gingen stemmen.
Wat goed! Ik heb op Lisa gestemd