Tweede Kamerverkiezingen #3

Wilders doet een Trumpie?:yawning_face:

https://x.com/geertwilderspvv/status/1984265461543137512

Het regent van dit soort berichten uit het hele land geen idee of het allemaal waar is maar goed als het zou worden onderzocht. pic.twitter.com/1oXsbOYaOJ

— Geert Wilders (@geertwilderspvv) October 31, 2025
6 likes

ik zat door die borsato zaak in een bepaald twitter algoritme en ik zag gisteren al allemaal mensen het over stemfraude hebben :smiling_face_with_tear:

3 likes

Altijd als ik weer eens op Twitter kijk dan weet ik meteen weer waarom ik er nooit op kijkšŸ˜…

3 likes

haha ja same ik zit er nooooit op

mensen zijn zo achterlijk aub

4 likes

Misschien voortaan massaal wel doen zodat deze meneer zich niet meer af hoeft te vragen waarom de buitenwereld anders is dan zijn sociale media bubbel…

7 likes

Haha ja ok maar ik moet ook zeggen dat ik (omdat ik gl PvdA stemde) het biljet maar ƩƩn ding open hoefde te vouwen en het hele stemlokaal was leeg en er zat dus 4 man met die hesjes aan een beetje naar me te kijken. En toen was ik heel snel klaar met terugvouwen en dacht ik oh god ze denken toch niet dat ik pvv gestemd heb :sob:

29 likes

Het ergste tot nu toe was voor mij wel iemand die zei dat alles doorgestoken kaart was, want hoe konden we om 21.00 uur al weten wie de winnaar was als de stemmen nog geteld moesten worden?:skull:

8 likes

Haha dit had ik ook!

2 likes

haha ja ik zag gisteren ook een vrouw: DIT KLOPT NIET!! ik ken alleen maar pvv stemmers ik ken niemand die d66 stemt!!

ik moet lachen maar ik vind het ook wel zielig voor mensen en heel duidelijk waarom ze extra gevoelig zijn voor wildersstijl populisme

9 likes

never forget toen die lisa van bonnie op insta had gezet dat ze als stemmenteller stembiljetten zou verbranden als ze voor fvd waren en dat ze toen helemaal gecanceld werd haha

15 likes

Ik ben zo benieuwd wie de nieuwe fractievoorzitter van GLPVDA wordt. Ergens denk ik toch niet dat het Klaver wordt

Wel echt halloween zo met al deze extreemrechtse zetels

7 likes

Als tijdelijke fractievoorzitter, met een beetje ervaring terwijl de ploeg wordt ingewerkt, lijkt me dat helemaal geen raar idee. Esmah Lahlah kan nu even niet na haar sollicitatie in Tilburg en het niet informeren hierover, en Jesse is nr 3. Maar dat wil nog niet zeggen dat hij DE partijleider wordt. Ik mag hopen dat ze hiervoor een verkiezing uitschrijven.

6 likes

Ik kan echt boos worden om al die debielen de het hebben over fraude met tellen, ze moeten eens 1 x meehelpen en dan zullen ze zien dat frauderen helemaal niet kan. Maar ik heb nog nooit een rechts persoon meegemaakt met stemmen tellen al die jaren. Die zijn wss te lui of egoĆÆstisch, het zijn altijd gezellige linkse mensen

30 likes

Zo teringdom

4 likes

100% terecht

Dat was echt teringdom om te posten en snap heel goed dat mensen haar toen gingen lastigvallen. Als stemmenteller kan je dat soort dingen niet posten ook niet als je jezelf heel grappig vindt.

8 likes

Ik denk van wel en vind het nu bij de formatie niet erg om iemand te kiezen die de klappen van de zweep kent. Love Moorman maar die kun je niet zo in het diepe gooien vind ik.

Maar god help me als deze guy weer lijsttrekker wordt bij de volgende verkiezingen

5 likes

ja sorry maar de domheid maakt t grappig

5 likes

Ik moest hier gisteren nog aan denken, haha OMG, hoe dom intelligente mensen kunnen zijn, dat was echt zo ontzettend dom.

6 likes

Haha zag dit en moest meteen aan jouw post denken :rofl:

1 like