Tweede Kamerverkiezingen #3

Haha wow lijkt wel alsof ze rob jetten in ai hebben gestopt en ouder gemaakt :joy:

4 likes

Iemand reageerde hier ook onder met ‘Zoveel mensen die roepen dat ze vertrekken als Jetten premier wordt… hij is dus al een deel van de woningcrisis aan het oplossen terwijl hij nog niet regeert!’ :joy:

58 likes

Hij heeft toch al een woning gekocht in België haha

3 likes

Ah ja, België, baken van politieke stabiliteit.

22 likes

Brussel heeft het wereldrecord voor langste formatie nóg niet gebroken hoor!!

4 likes

Een aantal vrienden van mij zijn opeens helemaal fan van Jetten maar als ik vraag waarom ze zo’n fan zijn is het antwoord: " ja hij heeft Wilders verslagen". En verder hebben ze geen idee. Pffff wat een niveau weer zeg, word er simpel van

4 likes

Onze stembiljetten zijn internationaal nieuws :joy:

15 likes

Ik had nog even het clipje opgezocht waarin de stemwijzer wordt ingevuld door politici en de uitslag van Rob is op nr 2 GLPvdA en op nr 3 SP

38 likes

Barbara Kathmann, Lisa Vliegenthart en Fatihya Abdi zijn alledrie met voorkeurstemmen in de kamer gekomen! Barbara Kathmann stond zo laag dat ik het niet had verwacht, heel mooi dat dat toch is gelukt!

88 likes

Ah zo blij! Ik had op Lisa gestemd! Mijn vriend ook :grin:

3 likes

Ik ook! Ben ook echt blij dat ze gehaald heeft

3 likes

Mooi dat Barbara Kathmann erin is! Ik stemde zelf geen GL/PvdA maar heb vanwege Nerdvote wel voor haar gelobbyd bij vrienden en familieleden die wel die partij gingen stemmen.

12 likes

Wat goed! Ik heb op Lisa gestemd

2 likes

Haha ik heb ook op Lisa gestemd!! Twijfelde in de aanloop ernaartoe ook precies tussen die 3, zo goed dat ze er alle 3 in komen

3 likes

Dat wordt dan toch Klaver, tenzij hij het zelf ook niet wil doen.

2 likes

Ten koste van de enige lhbtq+ persoon op de lijst. Gelukkig stonden er verder heel weinig vrouwen op de lijst :woman_shrugging:

1 like

Bedoel je Geert Gabriels? Ik vind het erg jammer dat hij waarschijnlijk zijn zetel kwijt is.
Maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat deze vrouwen gekozen zijn. En Barbara Kathmann ook voor het behoud van ervaring en kennis in de commissie Digitale zaken.

7 likes

Ik dacht dit klinkt divers maar het is gewoon een witte homo? Die zijn toch niet echt superhard ondervertegenwoordigd.

12 likes

Zeker niet als Rob Jetten premier wordt

3 likes

Wat??? Is dit een serieus bericht?

1 like