Tweede Kamerverkiezingen #3

Ja als iemand zegt LGBTQ en het is dan de meest standaard en geaccepteerde versie dan vind ik dat weinig doen voor de diversiteit.

Aha dus omdat het de ā€œmeest geaccepteerdeā€ vorm is is het niet divers genoeg?

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen met deze armoe maar ga anders ff alle comments lezen onder de posts van Rob Jetten met z’n vriend en bedenk even welke ziek lange weg we nog hebben te gaan voor iedereen die niet hetero is.

9 likes

Als jij even nadenkt hoe dat is als die persoon ook nog eens geen man is en ook nog eens niet wit is zal je echt versteld staan! :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

8 likes

Wat fijn dat je nu voor me invult dat ik dit nooit bedacht heb. Je weet niet eens wie ik ben of wie ik ken.

Ik laat het hier verder bij want na het bericht dat een witte homo blijkbaar niet echt telt als lhbtq had ik meteen wel kunnen afhaken.

4 likes

Sorry als je zwarte vrienden hebt

2 likes

Ben je nu weer lekker tevreden met jezelf?

7 likes

Ja maar dat staat hier los van hoor :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

vrouwen >>> witte homomannen hoor

kijk ff hoe de pride eruit ziet, witte homomannen zijn vaak niet queer, niet intersectioneel en het gros loves misogyn zijn en schermen met hun gay-zijn als excuus om vrouwen te kunnen bashen om nog meer te kunnen profiteren van het grootste ā€˜privilege’ dat je in deze wereld kan hebben: witte man zijn.

30 likes

Rob Jetten is 85% Mark Rutte hoor, iets linkser, iets jonger en openlijk homo maar verder is het niet alsof we nu ineens echt heel andere representatie krijgen voor Nederland.

8 likes

Niemand weet met wie Mark wil seksen toch

Verder eens dat ik letterlijk iedereen meer vertrouw dan een witte cis man ongeacht seksualiteit

7 likes

nee sowieso. en op zich a win voor de gay community maar een sarcastisch bericht dat insinueert dat een vrouw niet de plek van 1 witte homoman hadden in mogen nemen ā€˜want er staan al genoeg vrouwen op de lijst’ fuck datttt

7 likes

Vandaar het openlijk

1 like

Zou Mark nu ook denken: oh, het kan wel… :skull:

12 likes

Ja of juist nu met zn vriendin op de proppen komen :joy: navo is stoere mannen club he!! /s

2 likes

Mark is toch gewoon getrouwd met zijn werk?

6 likes

Ja heel mooi nieuws! Ik heb ook op Barbara gestemd.

4 likes

Hier nog niets over dat het toch klaver is geworden?

1 like

Was de verwachting al, toch?
Persoonlijk ben ik echt een GLer dus ik ben hier wel blij mee, denk dat de combinatie Klaver en Jetten voor de formatie goed kan werken en het hele Timmermans zwart maken hebben ze hier mee omzeild.

5 likes

#Resse

46 likes

Ah kunnen ze nationaal en internationaal weer helemaal los met filmpjes maken haha

8 likes