Ja we gaan weer shippen mensen ![]()
Klaver en Jetten is toch een veel betere ship dan Jetten en die gast van JA21
Ja we gaan weer shippen mensen ![]()
Klaver en Jetten is toch een veel betere ship dan Jetten en die gast van JA21
Ik heb zelfs TikToks over Jetten en Baudet gezien. ![]()
En Esther Ouwehand en Dilan Yesilgöz haha
JAAAAAAA DE RESTZETEL IS VOOR DE SP
Dus niet voor D66, dus die samen met Ja21, VVKKD en CDA is net 1 zetel te klein.
Bijzonder dat ze in het nos journaal niet eens benoemen dat GLPVDA het grootste is geworden onder de briefstemmen. Laat goed zien hoeveel invloed peilingen op het laatste moment hebben
Hebben ze gewoon benoemd hoor
Oh nevermind, niet gehoord ![]()
Nu klink ik als een zure gl-pvda’er (ok ben ik ook wel haha)
Ben klaar voor de #kabinetresse filmpjes ![]()
Yessssss dit maakt mijn dag ![]()
Er zijn toch ook wel andere redenen te bedenken waarom glpvda de grootste is onder briefstemmers dan (geen) invloed van peilingen?
En vooral ook campagne denk ik? Ik begreep van familie dat zij in de zomer al gestemd had /opgestuurd had?
Je kon vanaf 30 september vanuit het buitenland stemmen. Toen heb ik iig de mail met het stembiljet ontvangen.
Mensen in het buitenland stemmen doorgaans ‘anders’ dan het landelijke beeld. Dus dat heeft niet per se iets met peilen te maken, maar eerder met andere samenstelling van de stemmende Nederlandse populatie in het buitenland.
Ja dat vind ik sowieso wel interessant. Dat zijn mensen die de campagne niet hebben gevolgd en alle talkshows en debatten hebben gemist (bij mij vrienden althans).
(Who am I kidding; die vriendin die in NL woont en VVD stemde heeft ook niks gevolgd en/of gelezen)
Om me heen hoorde ik ook heel veel “doe alleen even een stemwijzer” … 🫠
En mensen die de peilingen niet hebben meegemaakt.
https://x.com/RobJetten/status/1986000113542869442
Jetten wil wel echt voor een midden kabinet gaan. Ben benieuwd of het gaat lukken met VVD die blijft volhouden dat het niet samen in een coalitie wil met GL-PVDA.
Ik weet dat er al veel over geschreven en gezegd is maar ik ben toch ook wel ‘blij’ met deze uitslag. Het lijkt erop dat we toch eindelijk een wat minder rechtse regering gaan krijgen ![]()
![]()
Ik denk dat je te vroeg juicht wat betreft dat laatste ![]()