Ik was laatst zo teleurgesteld in mân vader, ik kwam erachter dat hij toen met Omtzigt NSC had gestemd omdat hij er van overtuigd was dat hij echt het systeem beter ging maken, en laatste keerâŠ? Ik weet het nu niet meer maar ik denk d66? En nu dacht hij erover om, geheel tegen zân eigen principes van scheiding tussen kerk en staat etc, CDA te stemmen omdat hij Bontebal zo sympathiek en de enige âfatsoenlijkeâ optie vindt 
sowieso beetje gĂȘnant natuurlijk dat ik dit niet wist allemaal, verbaasde mij daar ook over. Ik weet wel dat hij vroegerrrrr vvd stemde maar ik dacht dat hij inmiddels âgewoonâ links stemde. En zân partner stemt wat hij stemt en hij kan heel goed doen alsof hij weet waar hij het over heeft dus hij zegt dat de dochters van zn partner de laatste twee keer hebben gestemd wat hij heeft gestemd 

Sowieso jammer dat zoân vader zo van zn voetstuk valt omdat ik mij dus ineens realiseer dat hij net zo âdomâ is als de gemiddelde Nederlander en gewoon heel makkelijk in te palmen en voor 80% afgaat op hoe ze het in de media doen.
Ben toen een beetje boos en fel geworden en ik heb mn vader toen allemaal screenshots gestuurd van hoe cda op moties stemde en dat ze voor cameraâs met gezichtsherkenning op demonstraties zijn etc etc en toen was hij wel afgeknapt op cda. En nu gaat hij gl-PvdA stemmen (dat wilde hij al eerder maar hij vindt Timmermans stom, wat ik ook snap maar zoân domme reden om de hele partij af te schrijven)!
Zân reden was dat gl-PvdA âde enige partij is die niet wil bezuinigen op zorgâ, dus toen heb ik nog even het programma van PvdD doorgestuurd en nu lijkt zelfs dĂĄĂĄr een opening
Maar goed GL PvdA lijkt mij prima.
Wat een rollercoaster. In elk geval bedoel ik te zeggen: praten met je omgeving kan lonen