Tweede Kamerverkiezingen #3

Maar ja uiteindelijk weet je nooit of jouw stem een doorslaggevende stem gaat zijn toch?

Misschien haalt Bij1 1 zetel ipv 0 dankzij jouw stem, misschien haalt PvdD er 4 ipv 3, maar je stem is niet per se meer waard als doorslaggevend voor de ene dan voor de andere zetel toch?

8 likes

Als je digitalisering belangrijk vindt, stem dan op iemand die er verstand heeft en/of nu al in de vaste kamercommissie daarvoor zit.
De meeste zijn door de partijen op onverkiesbare plaatsen gezet, dus een voorkeursstem is nodig.

Iedere partij heeft wel iemand die geschikt is, een overzicht staat op https://nerdvote.nl

Dit kan je natuurlijk ook combineren met het stemmen op een vrouw!

18 likes

Ja ik vind het echt belachelijk dat Barbara Kathmann zo laag op de lijst is gezet. Ze verrichtte echt goed werk

4 likes

Yes mijn stem gaat naar haar!

7 likes

Toevallig ook haar AMA op reddit gezien, want mijn stem gaat daardoor ook naar haar :sweat_smile:

3 likes

Ik zit middenin in het bepalen van de persoon die mijn stem krijgt en dit vind ik super interessant, dus bedankt voor het delen!

1 like

Hahahah true maar ik fantaseer dit dan weleens bij het weglopen bij het stembureau
Zo van, yes mijn bolletje net was echt DOORSLAGGEVEND :pray: :sparkles::sparkles::sparkles:

Als iedereen in NL dit nou eens dacht

10 likes

O nee, maar ga ik nog lezen dan! Thanks

Ik ben zo zo zo klaar met haar.

18 likes

:joy::joy: deze meid

6 likes

Ik hou er niet van om specifieke woorden te gebruiken om te haten op een vrouw maar godverdomme wat een kutwijf

20 likes

Hahaha bij het jeugdjournaal verkiezingsdebat moeten de partijleiders o.a. een koptelefoon op doen. Dan horen ze tips van kinderen hoe ze de sfeer in de klas gezellig houden en geen ruzie maken. Love het jeugdjournaal

29 likes

Haha ik zit dit ook te kijken en ik zit echt te gieren. Net of Yesilgoz haar best doet om zo onsympathiek mogelijk over te komen, lijkt wel satire :joy:

4 likes

Ook mooi dat ze mochten helpen om de rotzooi op te ruimen, want ze hadden er zelf ook een rommeltje van gemaakt. Lekker deze directheid haha

4 likes

Ja haha heerlijk

2 likes

Wat een VERSCHRIKKELIJK gesprek bij Eva nu? Allemaal journalisten die elkaar een beetje aan het aftrekken zijn over hoeveel ze van politiek weten en wat ze ‘voorspellen’. Fuck off wie zijn jullie nou, het boeit me geen reet wat jullie denken. Dit is geen voetbalwedstrijd.

6 likes

En nu zingt een of andere guy the eye of the tiger terwijl Bontenbal en Timmermans opkomen?? Ik kijk nog liever dat sbs debat nog een keer denk ik

Oh en ze hadden allebei vandaag liever voetbal willen kijken haha! Echt mannen van het fokking volk

2 likes

Ja echt een stom begin maar daarna gelukkig wel over de inhoud

Ik vind het met 2 partijleiders wel veel prettiger kijken/luisteren dan als er 4 of 6 door elkaar lopen te tetteren

1 like

Wel goed dat de tafel is verhoogd! (??)

1 like

Soy krion is echt hopeloos