Ja ik ook! Beetje zelfde regio en haar punten spraken me het meest aan.
Jammer dat je niet meer weet wat voor artikel, want die uitspraak klinkt verdacht veel als de ‘ik ben geen racist, maar een realist’ uitspraak populair onder alle mensen die immigratie als excuus gebruiken.
Bedoel je dit artikel?
Alleen maar omdat ze door fascisten wordt wijsgemaakt dat dat het probleem van alles is. Zo diep triest.
Hoog Catharijne is gewoon een normaal winkelcentrum met een goede afspiegeling van de samenleving. En in het weekend te veel Brabanders, haha.
Ik denk dat het Stationsplein wordt bedoeld waar wel echt overlast is maar het is niet alsof er grote groepen asielzoekers staan die mensen beroven en vrouwen betasten, ik kom er minstens twee keer per week en ik heb nooit wat meegemaakt, maar ik weet wel dat er regelmatig wat gebeurt.
En sowieso zijn het de rotte appels hè.
Ik vraag me altijd af of ze kunnen aantonen hoeveel migranten er komen en hoeveel daarvan de plek innemen van ‘de Nederlander’ waar die asielzoekers precies zijn, hoeveel precies zijzelf ‘de Nederlanders ’ dan betalen in euro’s aan de asielzoekers.
Weet zeker dat geen enkel normale cijfers kan geven of kan onderbouwen. Dus dan maar in hun taal de vragen stellen en beargumenteren.
Waar zijn ze bang voor dat ze kwijt zullen raken? Want mensheid, empathie, een werkend brein en geld zijn ze al kwijt en dat komt dus echt niet meer terug hoor als ze stemmen op Geertjuh.
Zo jammer (eigenlijk ook weer niet) dat ik niemand in mijn omgeving heb die PVV stemt. Zou zo graag de discussie willen aangaan.
Ja die rotte appels die zijn er, dat geloof ik wel en ben ik ook met hem eens. Ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij dat iemand z’n leven zo laat beïnvloeden door een paar rotte appels waar die niks mee te maken heeft.
Het gaat helemaal niet om feiten. Je kan ze die cijfers wel laten zien, maar ze nemen het toch niet aan.
Nee dat kunnen ze niet aantonen helaas, want als ze bijv. de bewijzen zouden aanhoren/lezen/bekijken dan zouden ze ook niet meer voor PVV stemmen.
Utrecht heeft echt al jaren problemen met groepen daklozen en verslaafden en daar zullen vast wat uitgeprocedeerde asielzoekers tussen zitten (zijn ook oost europeanen en jongeren). Ze gaan van park, naar onder het bollendak, naar de Sijpesteijntunnel, naar nu in de tuin bij Mariaplaats en vallen doorgaans vooral elkaar lastig. Al snap ik wel dat je je geïntimideerd kunt voelen. Waarmee ik je collega niet wil goedpraten; die is een racist. Iedereen die door Hoog Catherijne heenloopt weet dat dat vooral verschrikkelijk veel dagjesmensen zijn.
Tbh ik zou zo op een partij stemmen die Hoog Catharijne sluit (of er voor zorgt dat ik er nooit meer doorheen hoef te lopen) maar dat heeft niets met immigratie te maken
Ja pls verlos ons
Ja en hoeveel Nederlandse rotte appels zijn er niet… Echt zo obsessief hoe alles draait om asielzoekers wat echt nog geen 1% is van de bevolking hier in Nederland.
Jaaa deze bedoelde ik inderdaad!
Bij mij zijn ze zelfs aan de deur geweest! Zo old school
Ik heb van de week Danny en de asielzoekers gekeken. Hierin gaat hij ook in gesprek met mensen die beweren dat de woningnood door asielzoekers komt. Als hij dan de feitelijke cijfers verteld, dan zeggen ze dat ze dat niet geloven want op Facebook lezen ze andere dingen. Denk dat veel boomers nog alles op fb aannemen voor de waarheid.
Toen die man meermaals moest toegeven dat zijn bron facebook was, kreeg ik wel het gevoel dat hij wist dat facebook niet de beste bron was. En toch veranderde het niks aan zijn mening. Ik vond het wel een hele goede maar pijnlijke documentaire.
Die uitspraak van Wilders bij het debat gisteren over het verlagen van de btw op boodschappen en dat bekostigen door geen geld meer te geven aan ontwikkelingshulp. ‘Dan hebben ze in Afrika iets meer honger, maar wij niet’
![]()
Ik ben dan wel soort van blij dat hij dit soort dingen zegt, hoop dat er dan nog mensen op hem afknappen… (vrees van niet maar wie weet). De studenten bij het debat waardeerden het in ieder geval niet.
Nee want die groep mensen interesseert het toch niet hoe het in Afrika is?
Het intreseert ze toch ook niet dat er delen van de wereld worden platgebombardeerd en mensen daarom vluchten. Die moeten gewoon terug ![]()