Tweede Kamerverkiezingen #3

SGP heeft dé oplossing voor het woningtekort: relatietherapie

7 likes

Ik denk dat dit echt gaat tegenvallen. Sowieso gaan we morgenavond weer een afschuwelijke uitslag zien.

Ik vind eigenlijk dat alleen mensen die mijn denkbeelden delen zouden mogen stemmen.

21 likes

Ik vind het gewoon zo dom dat niet democratische partijen mee mogen doen met democratische verkiezingen.

10 likes

Ja echt een mongool. En de Vos die het alleen maar heeft over een papieren stikstofcrisis en dat ze zelf heel veel onderzoek heeft gedaan :clown_face:

5 likes

Op Facebook zeker

5 likes

Ik denk echt dat de pissebedden morgen overal van onder hun stoeptegels vandaan komen en onze hoop vals blijkt te zijn

Maar goed morgen met goede moed een vakje kleuren. Neem mijn kind mee die zich kan verheugen op weer een hele middag gesprekken over ‘wat eerlijk is’. Kan ie dat straks in de loopgraven in Rusland met zijn kameraden delen.

47 likes

Ja kunnen we niet instellen dat je als je rechts wilt stemmen, dat dat alleen tussen 7:30 en 8:00 kan? En de rest van de dag is dan voor mensen die wel normaal kunnen denken

8 likes

Ik gisteren tegen mijn kind van 4 om 18:00 uur: “We kunnen straks voor de tv eten, ik wil namelijk een verkiezingsdebat kijken. Dat is voor jou wat saai, maar wel belangrijk want dan hoor je de mensen die bepalen wat er gebeurt in het land.”

Hij een half uur in het debat: “Nou mam, kan je wat anders opzetten, ze zijn alleen maar aan het ruziën, ik vind het helemaal niet leuk.” En later in bed: “En zij bepalen dus alles in Nederland?” En ik zo: :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

33 likes

Oh ik heb toch geen hoop meer dus dat scheelt.

Wat ik wél leuk vind aan de verkiezingstijd: dat er mensen van allerlei partijen staan te flyeren bij het station en dat die allemaal heel leuk en gezellig met elkaar zitten te socializen! Zo’n ‘ok ik sta niet achter de punten van jouw partij maar dat we allebei gepassioneerd zijn over onze partij en opkomen voor onze idealen is leuk laten we vrienden worden’ vibe. Vind het helemaal knus.

Disclaimer: zijn wel allemaal linkse/midden partijen natuurlijk :sweat_smile: gok ook dat flyeren voor de PVV of BBB onder de treinforensen niet heel veel zin heeft

10 likes

Ja ik word altijd ook wel een beetje emo als ik stem! Zo van nou we hebben met z’n allen afgesproken dat we een mini kleurplaat maken en dat mensen die dan gaan sorteren en dat dan daaruit komt dat ons land door bepaalde mensen bestuurd wordt. Eigenlijk echt een wonder dat dit werkt (voor nu :sob:).

23 likes

Ik ben niet in het land dus kan morgen niet zelf stemmen. Ben echt sad dat ik zelf niet m’n gekozen bolletje mag inkleuren. Voelt toch alsof ik een feestje mis.

5 likes

Haha ja heb ook helemaal zin om op het station te gaan stemmen morgen, lekker samen met m’n medeforenzen :v:t3:

2 likes

Nerdvote.nl zelf bedoel je niet?

3 likes

HAHA Rob die tussen Jimmy en de camera gaat staan

11 likes

Hilarisch. Knap hoe stug Jimmy dat vol hield

1 like

‘Ik ga nu even het land toespreken’ NEE! NEE!

4 likes

God verhoede dat je tot de mensen thuis richt!

1 like

Ik weet dat je moet stemmen op een partij om hun standpunten en niet hun lijsttrekker

Maar damn, Jetten on fire

27 likes

“Oh die ochtend dat u alle koekjes op had gegeten”
“We kregen niet eens koffie!!!”

Succes morgen mensen.
Kracht en wijsheid

12 likes

Heeerlijk hoe die vd Plas en Wilders terecht wijst

5 likes