Rob Trip is wel een topper hoor, die zorgt er wel echt voor dat ze niet door elkaar heen schreeuwen
Ja dit gaat wel beter dan bij het debat van gister
Is Caroline ziek ofzo? Die komt helemaal niet goed uit de verf
Ja ze praat ook erg traag vind ik? Miss erg moe en valt dat extra op tussen die twee kemphanen
Omg Jetten heeft dit wel echt GENAILD. Hoop zo hard op een overwinning voor D66 morgen!!
En dan lekker regeren over rechts zeker ![]()
Er zit ook een Swiftie achter de muziekknoppen😂
Sigaretje nodig, dit debat is alweer bijna een uur bezig
Heeft Dilan een kies laten trekken ofzo?
Ik krijg echt flashbacks naar toen ik in 2017 op D66 stemde ![]()
Rob Tripp leeft echt zijn best life in verkiezingstijd
Ik vrees dat het moeilijk gaat worden dit te voorkomen. Maar als het dan gebeurt, liever wel met een flink aantal zetels voor D66 (en liefst in een coalitie met GL/PvdA).
Wel echt een verademing dit debat hoor, alle lof voor Rob.
Trippin’ all day.
Vind hem zo veel fijner dan die engnek-Mari van der Ven-lookalike bij RTL laatst.
Ik zou geen D66 stemmen, vind ze te rechts, maar vond Jetten goed bezig en zichtbaar tijdens deze campagne.
Hij heeft alleen voor mij zo afgedaan na die opmerking over Amalia. Dat “kerels dan wel zin in defensie zullen hebben”.
Ja en ik realiseer me dat ik naïef ben, maar ik had gehoopt dat zwevende progressieve kiezers daardoor toch niet voor D66 zouden gaan. Maar voor GroenLinks/PvdA of andere linkse partij.
Renze Klamer? ![]()
Hahaha Robbbbb “mag ik ook ff?!”
ik ben vooral helemaal jetten-moe
de marketingstrategie was fantastisch maar hij was echt ooooveral, elk programma, elke podcast ![]()
Eens. Vond ik ook vreemd. Pas toen Suzanne Bosman noemde hoe seksistisch dat klonk, zag je hem denken; shiiit, had ik niet moeten zeggen.
@Bambam Yep