Tweede Kamerverkiezingen #3

wauw de yesilgozhaat spatte echt van bontenbals kop af hahaha

5 likes

En al die stomme TikTok’s
.

3 likes

Robot Jetten heeft al z’n oneliners en praatjes duidelijk in z’n kop, maar zodra hij gaat freestylen, direct error haha

5 likes

Ooo klimaat, nu gaat D66 links proberen te pakken

3 likes

ok boomer :joy:

Ooo Jetten wil toch nog ff rechtse stemmers pakken, het Rotterdamse achterbannetje van DJ Jopie

1 like

Ik vind dit echt zooooo’n kulargument elke keer van Ja21: omdat de klimaatdoelen niet te behalen zijn moeten we er maar helemaal mee kappen? Doe gewoon fucking ff je best man

29 likes

Ik heb het wel te doen met deze NSC man (kan z’n naam niet eens onthouden). Is er voor de vorm bij omdat het nu een grote partij is maar je ziet dat niemand uberhaupt de moeite neemt om hem te betrekken in het debat :sob: Hij heeft wel een schattig NSC speldje

6 likes

Eddy van Hijum is echt verspilling van zendtijd, hij heeft nul zetels

2 likes

Ik lees dit hier vaker, maar als je bijvoorbeeld naar het kieskompas kijkt staan ze toch echt links. Op welke vlakken vind jij ze rechts? (Oprechte vraag van een D66-stemmer)

3 likes

Ho ho, in de peilingen hebben ze er inmiddels 1

4 likes

Sorry maar fuck de partijen die de WW weer verder willen inkorten, waaronder D66.

Zag filmpjes van FNV daarover: er wordt nu dik 10 miljard ingelegd en maar 5,8 uitgekeerd :upside_down_face:. Wat mij betreft terug naar nog meer maanden WW dan de huidige 24.

7 likes

Oh echt oke oke

3 likes

Je vroeg het niet aan mij, maar ik zou zeggen:
Ze kiezen voor afbouw van verzorgingsstaat om defensie te bekostigen en ze gaan te veel en te graag mee in het frame van rechts dat migratie een Heel Groot Probleem is.
Verder prima als ze in kabinet komen, zeker, ook veel sociale en progressieve standpunten, maar door deze twee punten ga ik liever voor Groenlinks-PVDA

17 likes

Maar wat een fuucking saaie man ook man, omtzigt had tenminste nog een klein beetje spice met zijn menty b’s, zit echt geen greintje humor in

2 likes

Ok not mad @ Fratima

5 likes

Ik gil hahah Wilders met z’n “nooit gedaan” hou op man

1 like

‘Wij zijn de partij van de hoop’ :clown_face:

2 likes

Hahaha die frustratie bij Trip als er niet geluisterd wordt :joy:

9 likes

Ja I’m here for it. Stampvoetend “HEREN, niet door elkaar!!

8 likes