Had hij maar die emmer water van het SBS 6 debat
Ugh, ik huil van binnen. Mijn man en broer gaan waarschijnlijk voor FvD stemmen, juist vanwege het asielbeleid, maar als ik kijk naar de Rechtsstatelijke toets verkiezingsprogramma’s 2025 in opdracht van de Nederlandse Orde van Advocaten kijk, dan zitten in dat programma alleen al 24 voorstellen in die direct tegen de Grondwet, EU voorschriften en dergelijke ingaan. En als je dat dan wil bespreken, wordt er gezegd, ja lekker belangrijk. ![]()
Oeiiii, Wilders laat zich uit de tent lokken. Dat kost hem hopelijk nog een paar zetels.
Blij dat Fratima rustig blijft.
Sorry maar hier had die Rob wel ff mogen ingrijpen toch, waarom Wilders zoveel tijd geven voor bullshit
Das evenveel als ja21 er nu heeft en toch is Joost Eerdmans overal.
Ik moet denken aan dat jongetje van het jeugdjournaaldebat dat vroeg 'wat bedoelt u met ‘de Nederlander’ Dat een kind zich dat afvraagt ![]()
Jetten weer duidelijk gewonnen door debat met Wilders. Dit debat met Wilders kende alleen maar verliezers, wat een kansloos gebekvecht
Concreet; wat @mikselke zegt over inkorten WW. En ze scoren goed op diervriendelijkheid, maar wel lager dan linkse partijen.
En D66 vond ik ook veel te lang twijfelend over Gaza. Pas dit jaar in april steunden zij een motie die om de erkenning van genocide vroeg.
Dit zijn vooral voor mij belangrijke punten dat ik niet voor ze stem.
Maar ook het basisprincipe dat D66 meer vertrouwen heeft in marktwerking dan linksere partijen. Je ziet ook terug in hun verkiezingsprogramma dat zij meer uitgaan van de samenleving zelf (innoveren van bedrijven etc) en minder ingrijpen vanuit de overheid dan linkse partijen. Dit filmpje vat het goed samen: https://youtube.com/shorts/BIR-PoVDK5o?si=aJyXpIRcQPiPlMAj
Heb het nooit zo op Timmermans maar wat stak hij goed af bij Wilders net, zo kalm en zeker
fratima goeie 10 jaar jonger geworden afgelopen 2 jaar
het duurde dus best wel lang voordat ik erachter kwam wie/wat Fratima is (ok heb het net gegoogled dus)
Ik schommel zo erg tussen 2 partijen, ik weet het gewoon echt niet. Ene moment denk ik PVDA/GroenLinks, 5 minuten later toch D66 en dan wordt ik er zo moe van dat ik denk, laat maar ik blijf thuis
. Ik zie door de bomen het bos niet meer en dat heb ik nog niet eerder gehad. Eerst dacht ik, dat komt wel goed zodra de verkiezingen naderen maar helaas. ![]()
Gooi dan een muntje op. Dat is beter dan thuisblijven
Ik heb net gegoogeld, omdat jij aangeeft dit gegoogeld te hebben👵🏻
Niet thuisblijven, gewoon lekker impulsief in het stemhokje de knoop doorhakken!!
Hoef je niet zelf de keuze te maken, maar omdat het toch wel een beetje teleurstellend is dat je niet zelf de knoop kan doorhakken zit er een extra risico in het draaien van dit wiel ![]()
Edit: fuck dat ging maar net goed
Hahahaha love this
. Ik denk dat ik het pas weet zodra ik in het hokje sta, maar ik moet inderdaad wel gewoon gaan.
Hij kwam op PVDA/GroenLinks uit trouwens ![]()
Het is GL-PvdA ![]()
Jemig, bij een peiling zit de vvd weer op het niveau van pvv, d66 en gl-pvda. Ik hoop toch dat ze toch wel wat verlies gaan hebben ![]()