Sarah el Boujdaini gestemd (d66).
Eerste keer echt strategisch gestemd.
Als iedereen die nu strategisch stemt ook meteen wil vermelden bij welke partij de niet-strategische stem anders was beland? ![]()
gvd door die kutpeilingen twijfel ik nu ook om toch weer strategisch GL te stemmen
maar ik ga het niet doen
Ik ook! Ze heeft goede indruk op me gemaakt in de podcast van All The Cyber Ladies.
ik dacht dat jullie aan het overdrijven waren over het stembiljet. Maar het lijkt alsof hij een bouwplan in de bus moet depanneren? Welke papierlobby is hier mee gemoeid joh.
Ik denk een pivot van het bedrijf dat vroeger de telefoonboeken maakte
Dat is ergens toch ook de charme van Nederlandse verkiezingen joh, die soort routekaart groter dan je stemhokje die je onmogelijk op dezelfde nette manier weer opgevouwen krijgt š„¹ hoort echt een beetje bij de beleving voor mij haha
Ik heb ook - ofja mijn zusje voor mij, zit in buitenland- op haar gestemd! ook inhoudelijke keuze.
Ik werk op het stembureau vandaag en ben nu al helemaal klaar met dat gezeik over die biljetten
ja het is groot, ja het terugvouwen is lastig, maar hoeveel moeite is het nou uiteindelijk? Ik doe dit al jaren en ik heb nog nooit een stem afgekeurd (zien worden) omdat er niet goed gevouwen was, dat is geen variabel bij het goedkeuren van een stem.
Ik snap niet waarom iedereen dat ding helemaal uitvouwt? Is toch helemaal niet nodig. Beetje openvouwen is toch genoeg?
Ligt eraan wat je stemt toch? GLPvdA kon idd heel makkelijk, maar ik moest ook op SP stemmen en wilde dat ook met beleid doen, maar dat was toch wel een zoektocht met heel wat opengevouw.
Openvouwen hoeft niet eens, gl-pvda zit helemaal links.
Ehh, citeren gaat fout, was @Portugal
Zoals altijd heb ik even geoefend met open en dichtvouwen van het stembiljet. (Ik moest even zien waar de PvdD zit). Dus kan ik straks heel soepel mijn stembiljet opvouwen ![]()
Groot deel komt van NSC, die gaan nu weer naar CDA terug. Althans dat is hier in Twente volgens mij veel het geval
Dit lijkt me onzin, je moet er vooral voor zorgen dat mensen je stem niet kunnen zien. Stond nergens dat ik hem niet nog dubbel mocht vouwen, bij mij zat dat ding vol dus moest hem vouwen zodat ie er niet uit sprong.
Denk je? Ik had vorige keer ook veel NSCāers in mān omgeving maar hoor nu echt opvallend veel D66. Mijn indruk was juist dat het wel meeviel hoeveel er naar het CDA terug zouden gaan.
Dan wil ik ook gelijk een loonsverhoging. Als we het zo gaan spelen ![]()
Ik interpreteerde het dus uiteindelijk als dat je het stembiljet zo moet vouwen dat je keuze niet zichtbaar is. Denk niet dat het zomaar ongeldig is hoor! De info van de gemeente was vooral verwarrend.
Precies met deze redenering heb ik zojuist ook op haar gestemd. Ik had haar liever als betrokken burgemeester gehad dan een random bestuurder uit Groningen die onze stad drie dagen heeft bezocht. Maar dat ze nu maar weer goed, sociaal werk in Den Haag mag verrichten.
Hopelijk in een stabiele regering