Tweede Kamerverkiezingen #3

Lijkt wel of ze in een soort slachthuis staan bij 50plus.

6 likes

Ik wel. Veel collega’s die er erg warmpjes bij zitten

2 likes

Urine gemengd met Gloria van De Bilt en old spice

6 likes

Wat doet die 20-jarige daar ook tussen

4 likes

Eens, vind ook echt dat Jimmy Dijk een hele goede campagne heeft gevoerd. Voor een relatief kleine partij was hij echt overal. Positieve instelling, veel energie. Het antikapitalistische sprak mij enorm aan. Maar voor mij was het te verhaal toch te vaag. Had hem wel meer gegund!

27 likes

Haha of met zn allen in de wc

7 likes

Ja weet niet meer wie het hier net vroeg over verslaggever en affiniteit met de partij maar het antwoord is nu wel duidelijk denk ik :joy:

2 likes

Huh hoezo is er een update van de exitpoll ik weet even niet meer hoe dit werkt

Ook echt geen veranderingen ten opzichte van net wat is dit voor iets

4 likes

Je ziet hier op t platteland in de arbeidersdorpen dat dat vroeger allemaal SP/pvda was en nu allemaal pvv. Had zo gehoopt dat de SP daar weer een lans kon breken, (dat gat naar de pvda is veel te groot) zoveel betere partij voor ons allemaal, maar ook voor die specifieke doelgroep

7 likes

Omdat er nu meer stemmen daadwerkelijk zijn gestemd.

3 likes

Democratie = ikke ikke ikke

12 likes

Oh ik juist heel veel. Mensen die het gewoon goed hebben in Nederland en niet echt behoefte hebben aan verandering. Hebben een (afbetaald) koophuis, goede baan etc. Ze vinden JA21 ‘te extreem’, zijn bij linkse partijen bang dat ze er op achteruit gaan en zijn niet gelovig. Dus dan blijft VVD als enige enigszins ‘fatsoenlijke’ (volgens hen dan hè) partij over.

8 likes

Ja stemmen van de exitpoll? De echte uitslag is altijd die Schiermonnikoog eerst toch (met dat kaartje etc)

1 like

Ja ze willen het in 10-20 jaar afbouwen oid en het kost minstens nog een paar jaar voordat ze ermee starten. Dus als je nu net een hypotheek hebt afgeloten heb je in die tijd al een heel groot deel afgelost en het grootste voordeel al gehad.

Ja ik ook: gemeentelijke ambtenaren van 45+ allemaal vvd behalve degene die aan duurzaamheidsdingen werken

Nee volgens mij worden er geowon meer mensen gepolld voor de exitpoll (de mensen die nog tegen negenen pas stemmen), die zaten niet in de eerste. Maar dit is nog niet geupdate met “echte” stemmen

1 like

Eerste was tot en met 20.30uur, tweede tot en met 21.00uur

4 likes

OMG zet gewoon in beeld wat de foutmarge is ipv na elke zin te herhalen
Helemaal chagrijnig

10 likes

Heeft iedereen een spraakgebrek bij de NOS

15 likes

Ahh ja je kon nog stemmen natuurlijk

3 likes