‘Links lullen, rechts vullen’ komt natuurlijk ook ergens vandaan
Collega zei deze week ook dat ze altijd GL stemde, maar ze “heeft nu een huis” dus VVD. ![]()
HOE blijft vvd steeds zo groot, ik ken echt niemand die daarop stemt???
Ja, het kan toch ook niet het enige punt zijn om op te stemmen. Wat het nu dus wel was… ik snap het echt niet.
Word er gewoon boos van merk ik.
@Feather ja, erg he? Ik heb oprecht zo’n gevoel van ik moet nieuwe vrienden gaan zoeken denk ik, want ik ga hier gewoon echt te slecht op.
ah voor de SP vind ik het echt zielig
Jimmy heeft echt geprobeerd voor de nek van Geert te gaan
Ja en alsof het vanaf vandaag op morgen ineens wordt afgeschaft voor je huis met een gemiddelde woningprijs.
Echt hoe de VVD het elke keer voor elkaar krijgt dat de meest gemiddelde Nederlanders zich rijk voelen en bang zijn dat er van alles van ze afgepakt wordt is niet te geloven.
Nu al helemaal met Yesilgöz en regeringsdeelname met nazi’s in de afgelopen anderhalf jaar.
Same?? Echt letterlijk niemand gehoord die VVD gaat stemmen. Maar misschien is mijn omgeving te armoedig voor de VVD kan ook nog.
Godverdomme ik ruik dit gezelschap
Even he. Ik ben wel heel blij met jullie. Door dit forum heb ik in ieder geval nog een beetje het gevoel dat ik niet helemaal de enige op de wereld ben met mijn mening.
Lijkt wel of ze in een soort slachthuis staan bij 50plus.
Ik wel. Veel collega’s die er erg warmpjes bij zitten
Urine gemengd met Gloria van De Bilt en old spice
Wat doet die 20-jarige daar ook tussen
Eens, vind ook echt dat Jimmy Dijk een hele goede campagne heeft gevoerd. Voor een relatief kleine partij was hij echt overal. Positieve instelling, veel energie. Het antikapitalistische sprak mij enorm aan. Maar voor mij was het te verhaal toch te vaag. Had hem wel meer gegund!
Haha of met zn allen in de wc
Ja weet niet meer wie het hier net vroeg over verslaggever en affiniteit met de partij maar het antwoord is nu wel duidelijk denk ik ![]()
Huh hoezo is er een update van de exitpoll ik weet even niet meer hoe dit werkt
Ook echt geen veranderingen ten opzichte van net wat is dit voor iets
Je ziet hier op t platteland in de arbeidersdorpen dat dat vroeger allemaal SP/pvda was en nu allemaal pvv. Had zo gehoopt dat de SP daar weer een lans kon breken, (dat gat naar de pvda is veel te groot) zoveel betere partij voor ons allemaal, maar ook voor die specifieke doelgroep
Omdat er nu meer stemmen daadwerkelijk zijn gestemd.