Tweede Kamerverkiezingen #3

As we speak D66 1.690.788 stemmen vs. PVV 1.689.349 stemmen dus denk eerder de verwachting.

1 like

Vrees voor de verwachting (als in: pvv komt wel heel dichtbij) als je ziet waar nog geteld wordt :smiling_face_with_tear:

4 likes

Oss is er net bijgekomen en PVV toch nu (even) aan de top, oh oh jongens wat spannend toch nog dit hoor.

1 like

Het is echt nek aan nek, nog 9 gemeentes te gaan waarvan Venray niet meer vandaag.

3 likes

Met Soest D66 weer aan kopšŸ’ŖšŸ» Amsterdam komt ook nog 20% van bij geloof ik… wat rete spannend. Hoe zou Jetten er nu zelf bij zitten?

Oh my.

Lees nu dat Helmond ook nog komt, dan weten we het wel

4 likes

Leusden en Soest :muscle:t3:

Veenendaal en Nieuwegein zijn weer de schandvlek van de provincie maar de rest valt me heel erg mee.

5 likes

Wow Son en Breugel. :pray:t5:

4 likes

Ik blijf nog even in de waan dat Amsterdam nog niet helemaal geteld is (19% nog) dus dat de winst toch voor D66 gaat zijnšŸ˜‡

5 likes

Ik werd wakker om naar de wc te gaan, wat is dit ineens (was gestopt bij de exitpolls)

5 likes

Ah wat spannend dit… Venray, Helmond en deels Amsterdam dus nog. Denk dus 2x geen d66 en 1x wel. Hoop zo zo niet dat pvv weer grootste wordt. In Helmond is pvv altijd enorm groot en 2023 in Venray ook by far de grootste.

2 likes

En stemmers uit het buitenland? Niet dat dat er veel zijn maar toch

3 likes

Om half 2 werd ik wakker en ging ik weer tevreden slapen. Nu staan d66 en pvv ineens gelijk omg :scream:

1 like

Omg dat is echt kut. Hopelijk trekt het nog bij in het voordeel van d66

2 likes

Ja ik hoop het zo! D66 staat nu 2000 stemmen voor maar evenveel zetels :scream:

4 likes

Als de verschillen klein zijn, zou het misschien nog iets helpen. D66 is vaak wel een van de grootste partijen bij kiezers uit het buitenland.

2 likes

Pff waarom is pvv zo populair in Limburg. Wie zijn al die idioten die daarop stemmen. Ja sommigen komen er openlijk voor uit he maar in het dagelijks leven kwam ik echt niet zoveel tegen die daar wat over zeiden ofzo.

Kutzooi

3 likes

Ja in elke gemeente in Limburg is de pvv het grootste zoals ik nu kaart zie😭

1 like