Tweede Kamerverkiezingen #3

Het is andersom toch, van ZA naar NL?

Verbaast me alsnog niks.

@chachaloco ja maar Wilders zegt zelf ook dat migranten uit Canada of Australië niet erg zijn, en dat vinden ze ook. Zo lang het maar lelieblank is hè.

3 likes

Go Sint michielsgestel!

4 likes

D66 wint wel in Sint-Michielsgestel dus dat biedt weer hoop!

9 likes

Nee ze zijn van Z-A naar hier gekomen

Almere wonen toch ook juist veel mensen met een migratieachtergrond? (Kleine hoop) :melting_face:

Almere is echt pvv city

9 likes

Witte afrikaanders komen natuurlijk oorspronkelijk uit Europa, dus in feite remigranten maar verbaast me niks dat ze PVV stemmen.

Ik voel me echt best wel verslagen, mensen om me heen zeggen ach het valt toch mee met vorige keer, maar Nederland stemt alleen maar rechtser en egoistischer. Het enige wat ik hoop dat we met D66 de boeren gaan uitkopen maar net CDA erbij zal dat ook niet makkelijk gaan.

4 likes

Oja verkeerd gelezen, maar same same.

7 likes

Oh ik zie het ja, al bekend :cry: :cry:

Nouja remigranten zijn mensen die zijn geëmigreerd en weer terugkomen, dat gaat niet van generatie op generatie. Witte Zuid-Afrikanen zijn gewoon een stel racisten, dus niet verbazingwekkend dat ze op PVV stemmen.

4 likes

Zou het mogelijk zijn om een hertelling aan te vragen als een van de partijen dat wil?

en volgens mij is remigratie ook niet een term die je wil gebruiken

https://www.volkskrant.nl/binnenland/hoe-remigratie-mainstream-wordt-in-de-nederlanse-politiek~ba9c116c/

1 like

Remigranten over meerdere generaties maar dat het racisten zijn lijkt me evident.

Verschil nu 3257 stemmen :crossed_fingers:t2:

7 likes

Ja ik weet dat deze definitie gebruikt wordt door radicaal rechts. Maar ik bedoel hiermee meer dat dit dus witte afrikaanders zijn die afstammen van kolonisten.

Precies, roomwitblank, niks aan de hand!

3 likes

Ik zie net dat D66 in mijn nieuwe woonplaats de grootste is ook en PVV heeft maar een paar procent :smiling_face_with_three_hearts: Toch wel blij mee want dorp en beetje kakkerig haha dus had eigenlijk wel ‘rechtser’ verwacht.

3 likes

Of toch niettt :pleading_face: Helmond binnen, PVV weer aan kop.

En de uitslagen van de stemmen uit het buitenland komen pas later deze week toch? Dus blijft nog even nagelbijten.

Ik hoop overigens dat D66 de grootste wordt zonder gelijk een zetel erbij. Ze hebben nu namelijk geen meerderheid meer met VVD, CDA en JA21, dus er is nu geen mogelijkheid voor een makkelijke optie over rechts…

11 likes

kuthelmond