Tweede Kamerverkiezingen #3

Ja trainingspakkencity, Helmond is zelfs binnen Brabant iets waar men zich voor schaamt. Had niet anders verwacht.

4 likes

En nog steeds, kijk even naar Frontlinie op NPO, en dan de aflevering over Zuid-Afrika. De witte boeren willen gewoon weer terug naar apartheid.

1 like

Moeten die 20% stemmen van Amsterdam nog komen? Ik probeer wat hoop te houden.

2 likes

nu nog restantje amsterdam, almere, venray, epe, en de BES-eilanden?

almere, venray en epe worden sowieso pvv toch

1 like

En nog 135k postbiljetten.

3 likes

Almere is al bekend, verder klopt het

1 like

oh NOS zegt nog niet helemaal

1 like

Oh ze stonden al wel op de uitslagenpagina maar zie nu idd dat dat een tussenstand is, my bad

Door een gecorrigeerde uitslag in Oude IJsselstreek is het verschil in aantal stemmen tussen de PVV en D66 1382, in het voordeel van de partij van Geert Wilders.

Ellende

Is epe niet meer kans cda ?

1 like

dit was vorige verkiezingen

Ik zou andersom een scheiding aanvragen. Lijkt me zo heftig om met iemand samen te leven met zulke andere denkbeelden. Tenzij je zelf ook rechts stemt.

13 likes

Verbaasd me niet :roll_eyes:

1 like

Maar Amsterdam moet nog? God wat een ellende dit toch weer

2 likes

Wilde amsterdam graag de hoofdrol hebben deze verkiezing dat ze eerst alleen met een tijdelijke uitslag zijn gekomen
:joy:

3 likes

NEEEEEE

1 like

Ja moet nog gedeelte binnenkomen. Maar ook gedeelte almere en epe. Blijf hoop houden.

We hebben net een jaar lang onze ‘verjaardag’ gevierd en hebben weer ff aandacht nodig

6 likes

Briefstemmers zijn meestal meer D66-georienteerd dan PVV, toch?

Ik ben trouwens ook stembureaulid geweest. Niet zo’n aardige voorzitter gehad, heb niet zo’n leuke dag gehad. Wel wanneer zij weg was.

Brak want het is een kort nachtje geweest

8 likes

Ik blijf het echt bizar vinden met miljoenen stemgerechtigden dat het zo close is dat het verschil rond de 1000 stemmen schommelt.

15 likes

Op radio 1 ook weer zo’n mongool die blij is met de pvv uitslag en vindt dat lidewij t goed heeft gedaan :sob: