Unsuccesful adulting

De douche is meestal het enige wat ik schoonmaak want het is zo makkelijk :thinking:

1 like

Heb een lijst gemaakt met de dingen die we nog moeten doen. Die niet gedaan worden.

Makkelijk?! Die wanden hebben een veel te groot oppervlak! Daar word ik moe van hahaha :joy::joy:

Wij gaan onze badkamer verbouwen en ik doe net of ik allemaal verantwoorde stylingkeuzes maak, maar eigenlijk bedenk ik bij elke keuze wat het makkelijkst is om schoon te maken, zodat ik nooit meer iets hoef te doen :roll_eyes:

12 likes

Slim juist hahah. En herkenbaar, ik bekeek bij alle meubels die ik kocht toen ik uit huis ging ook of het niet te moeilijk schoon te maken was. Niet teveel gaten en kieren enzo. :sweat_smile:

Was dit vandaag? :open_mouth: Heb jij een jas aan met dit weer? Haha

2 likes

Haha ik had een blazertje aan want het leek hard te waaien buiten. Steek altijd m’n hand uit het raam om de temperatuur te meten en zo m’n outfit bijeen te rapen. :sun_with_face: Het was overigens bloedheet dus ik snap waarom je verbaasd bent haha

4 likes

Hahah ahh okee dan snap ik je !

1 like

Ik kook nooit voor mezelf. Maar dan ook echt nooit nooit nooit. Vind het saai en duur en niks aan. Eet vaak maiswafels met hummus of guacamole ofzo en raak dat ook voorloopig nog niet beu.
Als ik dan een keer kook voor vrienden ofzo mislukt het ook en besluit ik het maar weer een poos niet meer te doen :sweat_smile:

2 likes

Ik laat de afwas altijd zo lang staan tot er geen ruimte meer is om te koken en dan bestel ik wat en doe ik alsnog pas de dag er na de afwas.

5 likes

Ik slaap slecht deze week, ben moe, ga met de auto naar werk en dat excuus grijp ik maar al te graag aan om door de Mac drive te gaan. Voor de 3e keer deze week.

Een paar weken geleden heb ik 5/7 dagen pizza gehad, perfect score, maar dat vind ik eigenlijk vrij succesful

5 likes

Nu MOET het :frowning:

8 likes

Ik kreeg dit gevoel ffe heel sterk toen ik het ‘show je voorraad’ topic zag.

Meanwhile is mijn koelkast leeg op mijn avondeten na en in m’n voorraad staat niks want a) ik ben een impulsief eten koper en b) wat ik in huis neem vreet ik op

4 likes

Ik ga weer bij mijn ouders wonen en I love it :no_mouth:

4 likes

Geen glazen wandjes voor jou dus

1 like

Glazen wanden zijn bij mij 90% van de tijd witte wanden.

1 like

Ik heb geen klap uitgevoerd vandaag. Er komt zo een vriendin eten, en meestal bestellen we dan. Maar ik ben dus ook te lui geweest om naar de supermarkt te gaan die hier 300m verderop ligt en ik heb echt weinig in huis. Ik heb natuurlijk veel te laat besteld en nu heb ik honger dus heb ik cornflakes gegeten terwijl het eten onderweg is want ik ben een bitch als ik honger heb.

3 likes

Ja vreselijk man :weary: en als je het schoonmaakt heb je er 1 week plezier van en dan is het weer melkglas

1 like

Ik heb de waterontharder al besteld, ik ga nooit meer een douchekop, kraan of glaswand ontkalken :ok_hand:t2:

1 like

:scream:
Bedankt voor deze openbaring.

2 likes