Unsuccesful adulting

Een poging wagen tot dweilen (tot zo ver het succesful adulting gedrag!)
Tien keer op en af de trap moeten rennen omdat ik telkens wat vergat om te gaan dweilen. Emmer? O ja. Dweilstok (ja hoe heet zoiets eigenlijk?)? O ja. Schoonmaakmiddel? O ja. Dweildoek? …
In die laatste toch op de trap was ik het zo beu dat ik bijna struikelde. Gelukkig kon ik mezelf nog net tegenhouden… met het laatste kootje van mijn pink. Staat nu volledig dik en ik kan het niet meer buigen :frowning:
Conclusie: nooit meer dweilen, da’s gevaarlijk!

O ja en ik maak eigenlijk nooit de wc schoon? Wel de pot zelf, maar niet de randjes of onder de bril zegmaar. Ik woon hier alleen en kan gewoon mikken, dus het wordt eigenlijk echt niet vies? :flushed:

Ik heb net een uur gedaan over het in elkaar zetten van een ventilator. Zweet staat op mijn voorhoofd, maar dat kreng is nog steeds niet één geheel :rage:

Ik sliep uit tot 11 en moest even langs de Hema. Eenmaal thuis ben ik twee uur lang ingedut op een bed vol zooi en met m’n jas nog aan. Kan ook nooit een klusje doen zonder een halve dag bij te komen haha

Ik had alles lukraak in de vaatwasser getyft omdat ik te lui was om het normaal te doen, en nu heb ik dezelfde vaat al 3x aangezet, omdat het nog steeds smerig is.

De douche is meestal het enige wat ik schoonmaak want het is zo makkelijk :thinking:

Heb een lijst gemaakt met de dingen die we nog moeten doen. Die niet gedaan worden.

Makkelijk?! Die wanden hebben een veel te groot oppervlak! Daar word ik moe van hahaha :joy::joy:

Wij gaan onze badkamer verbouwen en ik doe net of ik allemaal verantwoorde stylingkeuzes maak, maar eigenlijk bedenk ik bij elke keuze wat het makkelijkst is om schoon te maken, zodat ik nooit meer iets hoef te doen :roll_eyes:

Slim juist hahah. En herkenbaar, ik bekeek bij alle meubels die ik kocht toen ik uit huis ging ook of het niet te moeilijk schoon te maken was. Niet teveel gaten en kieren enzo. :sweat_smile:

Was dit vandaag? :open_mouth: Heb jij een jas aan met dit weer? Haha

Die van mij doet het niet eens dus waarom zou ik hem poetsen.

download%20(2)

Haha ik had een blazertje aan want het leek hard te waaien buiten. Steek altijd m’n hand uit het raam om de temperatuur te meten en zo m’n outfit bijeen te rapen. :sun_with_face: Het was overigens bloedheet dus ik snap waarom je verbaasd bent haha

Hahah ahh okee dan snap ik je !

Er staat een vuilniszak in de keuken en die stinkt echt heel erg maar ik had geen zin om hem vandaag weg te gooien. Dus nu stinkt de keuken en woonkamer :nauseated_face:

Ik kook nooit voor mezelf. Maar dan ook echt nooit nooit nooit. Vind het saai en duur en niks aan. Eet vaak maiswafels met hummus of guacamole ofzo en raak dat ook voorloopig nog niet beu.
Als ik dan een keer kook voor vrienden ofzo mislukt het ook en besluit ik het maar weer een poos niet meer te doen :sweat_smile:

Ik laat de afwas altijd zo lang staan tot er geen ruimte meer is om te koken en dan bestel ik wat en doe ik alsnog pas de dag er na de afwas.

Ik heb eindelijk onder mijn bed opgeruimd en ook er onder stof gezogen. Was hoognodig en ik vind mezelf een hoarder :no_mouth: waarom heb ik zo veel spullen?!?!?

Ik slaap slecht deze week, ben moe, ga met de auto naar werk en dat excuus grijp ik maar al te graag aan om door de Mac drive te gaan. Voor de 3e keer deze week.

Een paar weken geleden heb ik 5/7 dagen pizza gehad, perfect score, maar dat vind ik eigenlijk vrij succesful

Nu MOET het :frowning:

Ik kreeg dit gevoel ffe heel sterk toen ik het ‘show je voorraad’ topic zag.

Meanwhile is mijn koelkast leeg op mijn avondeten na en in m’n voorraad staat niks want a) ik ben een impulsief eten koper en b) wat ik in huis neem vreet ik op