Unsuccesful adulting

Ik heb net een dikke spin vermoord door er een tijdschrift op te gooien en die even aan te stampen. Het tijdschrift met daaronder de spin liggen nog op preciws dezelfde plek en ik wacht nu tot iemand dit voor mij komt verwijderen (wat niet gaat gebeuren, dus moet het morgen zelf doen)

3 likes

Heel herkenbaar!

Al 3 maanden lang denk ik: ā€œIk moet mijn fitbit weg brengen want nu heb ik nog garantie.ā€ En heel de tijd dacht ik: ā€œIk heb nog tijd genoeg, september is nog ver weg.ā€ Nou nu ben ik te laat dus :+1:

5 likes

Ik weet niet wat er stuk is ? Maar ik heb op het forum best vaak gelezen dat zij best makkelijk zijn met dat soort dingen.

1 like

Dat had ik dus ook gelezen maar ik had dikke pech, kon alleen maar 40% korting krijgen op een nieuw toestel. Mijn scherm was trouwens ineens gebarsten (nergens tegen gebotst ofzo), maar misschien doen ze minder moeilijk over problemen waarvan ze jou niet zo gemakkelijk de schuld kunnen geven!

2 likes

Oh wat stom :frowning: ik heb er zelf geen ervaring mee

Ik haat het zo intens erg om de schone was (die al gestreken is) op te ruimen. Dus meestal laat ik de wasmand net zolang staan tot alles gedragen is.

2 likes

Ik moet mezelf echt steeds zoooo motiveren om aan de afwas te beginnen: leuke sponsjes, serie of muziek op.
Of soms mag ik van mezelf pas douchen na het afwassen, dat helpt wel.

1 like

Ik heb standaard Netflix op de telefoon aan tijdens het afwassen, lekker Shrek kijken oid. :joy:

4 likes

haha ik net vloggloss gekeken tijdens de afwas van een week
pffffff ik wil een machine

3 likes

Ik vind mezelf zo irritant rond bedtijdā€¦
Dan zit ik de hele avond opzich te niksen en dan inneens heb ik besloten dat ik NU A LA MINUTE DIRECT naar bed wil en dan heb ik gelijk geen zin meer in de klussen die ik eigenlijk voor het slapengaan zou moeten doen als normaal mens.

Dus nu lig ik ongedoucht, met ongepoetste tanden in bed, zonder de kattenbak te hebben uitgeschept.

Terwijl ik de komende twee uur nog ga internetten en dan morgenochtend mā€™n bed niet uit kan komen. Tragisch.

18 likes

Dit is wel herkenbaar, maar ik heb geen zin in die taken en blijf dan zitten ipv naar bed te gaan. Komt wel op hetzelfde neer uiteindelijk.

Die kattenbak joh, kan daar geen systeem voor uitgevonden worden?

2 likes

Had ons aller Massa daar geen systeem voor?
(Zeg me dat dit niet juist je grap wasā€¦ Het is al laat.)

1 like

Herkenbaar hoor, bijna iedere avond is het raak

1 like

Haha nee was geen grap! Maar klopt volgens mij, met zoā€™n kattenbak die het zelf soort van doet toch?

1 like

Ja, volgens mij een soort automaat. Ik weet het ook niet precies, want ik kijk haar vlogs niet.

1 like

Ik was gisteren weer op de bank in slaap gevallen en werd om 2.30 pas weer wakker
Toen ben ik niet alleen ongewassen (dus met make up en vet haar, want had ook willen douchen) in bed gaan liggen, maar ook nog eens in een onopgemaakt bed. Die had ik al afgehaald maar niet opnieuw opgemaaktā€¦

Ah ja anders was ik met mā€™n vieze lijf in een schoon bed gaan liggen šŸ¤· geluk bij een ongeluk

2 likes

Jammer dat dit topic niet zo actief is. Even wat leven inblazen.

Ik heb vandaag een hele dag niks gepland, zodat ik ruim de tijd heb om mijn kleine studio onderhanden te nemen. In plaats daarvan heb ik de hele dag in bed gelegen en is mijn kamer nog viezer dan waarmee ik de dag begon.

8 likes

Zo heb ik zoā€™n beetje mn hele week besteed, haha

1 like

Wanneer je een YouTube turtulio moet kijken om een glazen pot open te krijgen.

10 likes