Unsuccesful adulting

Mijn pensionado buurman heeft laatst mijn auto gewassen, hij kon het ook niet meer aanzien haha.

18 likes

Hier ook ja! Mijn standaardritme is 2.30 - 11.00 uur ongeveer. Ik werk met name avonddiensten dus ik sta maar 2x in de week voor 10 uur op.
Ik krijg ook heel vaak van: oh wat zonde van je dag!
Maar ik vind het heerlijk zo.

10 likes

ha ik ook, zelfde soort ritme. zonde van hun dag misschien, maar mij maak je echt niet blijer met uitslapen tot minimaal 10.00u en dan nog lekker een uur in bed blijven liggen :heart:

3 likes

Fucking zonde van je dag om vroeg op bed te gaan! Love wakker zijn tot 1-2 uur ‘s nachts

16 likes

Ik vind dat zo’n heerlijk gedeelte van een dag ook. Niemand hoeft iets van je, niemand stuurt je berichten waar je iets mee moet en alles is lekker rustig en stil.

Ik vind nachtdienst hebben soms ook echt ontspannend om die reden. Voelt echt als alleen op de wereld (mijn nachtdienst bestaat uit mensen die slapen observeren).

12 likes

Same! Ik werk vaak savonds / snachts nog. En dan uitslapen en later op de dag beginnen of juist de middag vrij.

4 likes

Ik werd vanmiddag om 2 uur wakker gebeld door een vriendin of ik nog wel in leven was :joy: Echt heel intens, maar wel lekker geslapen.

6 likes

Zonder na te denken mijn dure Uniqlo down jacket die ik 3 maanden geleden kocht in de wasmachine gedaan. (Koud, fijn programma) Nu is hij helemaal plat en voel ik klompjes dons. Janken.

Hij is zo warm dat ik mezelf begon te ruiken in de oksels omdat ik mijn dagelijkse 10 minuutjes op de fiets nooit langzaam kan doen en dan ga zweten. Fuck me. Echt. 170 euro door de plee gespoeld. Ben er misselijk van. Het is niet eens het geld per se, maar ik vind het zó zonde en zó dom van mezelf. Normaal kan ik altijd alles wassen, ook vaker van die opvouwbare donsjasjes in de was gedaan dus echt totaal niet bij stil gestaan dat dit niet kon.

5 likes

Met tennisballen in de droger op koude temperatuur! Dat dons moet even ont-klonten haha. Waarschijnlijk is ie wel te redden hoor!

12 likes

Misschien in de droger met tennisballen of droger allen om weer op te fluffen?

Je kan dons toch wel gewoon wassen? Hij moet nu denk ik zoals hierboven gezegd wordt in de droger met tennisballen of van die drogerballen. En anders was het geen handige jas voor jou want een jas die je niet kan wassen maar wel gaat stinken heb je ook niks aan.

2 likes

Deze uniqlojas heb ik ook maar hoe was je hem in de wasmachine. En hoe doe je dat als je geen droger hebt?

Ik ga het volgende week proberen bij mijn moeder thuis, ik heb zelf helaas geen droger :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 like

Er staat handwas op het label, heb ik niet gelezen :grimacing:

1 like

Ik heb op goed geluk mijn lange donsjas van Uniqlo gewassen, speciaal programma, en daarna had hij ook klonten. Maar opgelost met liggend laten drogen en af en toe beetje bewegen ermee. Na drie dagen was hij weer goed!

Dat klinkt hoopvol! Thanks!

1 like

Ja maar dan gebeurt er toch niet iets heel anders lijkt mij. Ik denk dat je dons wat meer tijd nodig heeft om te drogen. :crossed_fingers:

3 likes

Komt wsl wel goed hoor! Ik doe mijn Reiss donsjas er ook gewoon in wat zogenaamd niet mag :sunglasses:

@oliverqueen

Dit is voor als je wel een droger hebt, maar dat opschudden werkt misschien ook wel als je geen droger hebt. Of een vriend of familie met een droger?

2 likes

Ik ga dit proberen dan en ook even in mijn omgeving vragen of iemand een droger heeft

3 likes