Unsuccesful adulting

Ik dacht al wat gaat het de laatste tijd goed met mijn uitgaven, ik hou zelfs redelijk wat over aan ‘t eind van de maand…

Blijkt mijn automatische overboeking naar m’n spaarrekening al 3/4 maanden niet meer aan te staan :upside_down_face::upside_down_face:

33 likes

Tip: gebruik de ovenspray van HG niet zonder handschoenen

Edit: en de oven is ook nog niet eens schoon :angry:

7 likes

OMG :face_with_hand_over_mouth::flushed: Hoe gaat het nu met je vingers @Fredje ?

3 likes

Het is helemaal goed gekomen! Duurde wel wat langer dan normaal na een bad oid, maar binnen een paar uur was alles weer ok.

4 likes

Ik bezig op het moment echt een debiele variant op girlmath: elke x als ik iets duurs koop, denk ik: maar dan hoef ik in de toekomst geen geld meer uit te geven aan een zonnescherm/airco/kerstboom, dus eigenlijk is het heel gunstig.

Alsof ik in de toekomst dan geld over ga houden omdat ik nu dure aankopen doe.

12 likes

Alles wordt duurder, dus terecht en legitiem.

9 likes

Jaa bij sommige dingen denk ik nu ook, had ik het 5 jaar geleden maar gewoon gekocht ipv nu :sweat_smile:

4 likes

Ja verdomme had ik 10 jaar geleden maar een paar bitcoins gekocht voor €100 per stuk dan hoefde ik nu niet meer te werken

10 likes

Of een chanel tas

2 likes

Of goud

3 likes

Jaa een huis ofzo

1 like

Heb net de vaatwasser gedraaid voor alleen mn airfryer onderdelen

2 likes

Is toch prima! Ik zet ook wel eens een lege vaatwasser aan om de boel even te reinigen. En zo wordt het tenminste goed schoon

3 likes

De auto moest gewassen worden, maar door allerlei redenen kwamen mn man en ik er steeds niet aan toe. Mn vader kon het niet meer aanzien en die is van de week met de auto door de wasstraat gegaan.

8 likes

Ik ben door mijn werkeloosheid zo uit een ritme dat ik absoluut niet kan opstaan. Lig elke dag tot een uur of tien te slapen en daarna kan ik nog wel zo’n twee uur in bed blijven liggen vaak. :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Girl ik lag weleens tot 1 :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ph ja kan zeker ook, meer dat dit nu zowat dagelijks is

4 likes

Zo zien al mijn vakantiedagen er uit :see_no_evil:

7 likes

en vrije dagen :joy: heeeerlijk vind ik het

7 likes

Ik mis die mogelijkheid. Tijdens mijn studiejaren zovaak dit. Heerlijk.

4 likes