Unsuccesful adulting

@Diorshow ik had een keer HG anti schimmelspray gekocht want ik had schimmel in mijn kofferbak. Ik open die fles en er kwam echt een chloorlucht vanaf. Chloor mag je niet mixen met andere schoonmaakmiddelen dus ik had gewoon de samenstelling chloor met water gekocht, alleen dan een veel duurdere variant.

7 likes

Werkt dat goed? :grimacing:

2 likes

Ik dacht al wat gaat het de laatste tijd goed met mijn uitgaven, ik hou zelfs redelijk wat over aan ‘t eind van de maand

Blijkt mijn automatische overboeking naar m’n spaarrekening al 3/4 maanden niet meer aan te staan :upside_down_face::upside_down_face:

31 likes

Tip: gebruik de ovenspray van HG niet zonder handschoenen

Edit: en de oven is ook nog niet eens schoon :angry:

6 likes

OMG :face_with_hand_over_mouth::flushed: Hoe gaat het nu met je vingers @Fredje ?

2 likes

Het is helemaal goed gekomen! Duurde wel wat langer dan normaal na een bad oid, maar binnen een paar uur was alles weer ok.

4 likes

Ik bezig op het moment echt een debiele variant op girlmath: elke x als ik iets duurs koop, denk ik: maar dan hoef ik in de toekomst geen geld meer uit te geven aan een zonnescherm/airco/kerstboom, dus eigenlijk is het heel gunstig.

Alsof ik in de toekomst dan geld over ga houden omdat ik nu dure aankopen doe.

9 likes

Alles wordt duurder, dus terecht en legitiem.

8 likes

Jaa bij sommige dingen denk ik nu ook, had ik het 5 jaar geleden maar gewoon gekocht ipv nu :sweat_smile:

4 likes

Ja verdomme had ik 10 jaar geleden maar een paar bitcoins gekocht voor €100 per stuk dan hoefde ik nu niet meer te werken

6 likes

Of een chanel tas

1 like

Of goud

1 like

Jaa een huis ofzo