@Diorshow ik had een keer HG anti schimmelspray gekocht want ik had schimmel in mijn kofferbak. Ik open die fles en er kwam echt een chloorlucht vanaf. Chloor mag je niet mixen met andere schoonmaakmiddelen dus ik had gewoon de samenstelling chloor met water gekocht, alleen dan een veel duurdere variant.
Werkt dat goed? ![]()
Ik dacht al wat gaat het de laatste tijd goed met mijn uitgaven, ik hou zelfs redelijk wat over aan ât eind van de maandâŠ
Blijkt mijn automatische overboeking naar mân spaarrekening al 3/4 maanden niet meer aan te staan ![]()
![]()
Tip: gebruik de ovenspray van HG niet zonder handschoenen
Edit: en de oven is ook nog niet eens schoon ![]()
Het is helemaal goed gekomen! Duurde wel wat langer dan normaal na een bad oid, maar binnen een paar uur was alles weer ok.
Ik bezig op het moment echt een debiele variant op girlmath: elke x als ik iets duurs koop, denk ik: maar dan hoef ik in de toekomst geen geld meer uit te geven aan een zonnescherm/airco/kerstboom, dus eigenlijk is het heel gunstig.
Alsof ik in de toekomst dan geld over ga houden omdat ik nu dure aankopen doe.
Alles wordt duurder, dus terecht en legitiem.
Jaa bij sommige dingen denk ik nu ook, had ik het 5 jaar geleden maar gewoon gekocht ipv nu ![]()
Ja verdomme had ik 10 jaar geleden maar een paar bitcoins gekocht voor âŹ100 per stuk dan hoefde ik nu niet meer te werken
Of een chanel tas
Of goud
Jaa een huis ofzo