Jeeemig. Doe ik het dus gewoon voor niks. Ik had het inderdaad in zo’n hack video gezien.
Edit: ik had wel echt het idee dat het werkte. Maar dat was dan denk ik toeval.
Jeeemig. Doe ik het dus gewoon voor niks. Ik had het inderdaad in zo’n hack video gezien.
Edit: ik had wel echt het idee dat het werkte. Maar dat was dan denk ik toeval.
We hadden vanmorgen het bed afgehaald want m’n vriend had 2 weken geleden al het beddengoed ondergebloed.
Dus net gingen we het opmaken en we hadden geen schoon hoeslaken en die ene was nog nat. Dus toen heb ik degene die al 6 weken onderin de wasmand zit eruit gepakt en daar lig ik vannacht op
Altijd vergeten wanneer welk vuilnis aan de weg moet en dan op de dag zelf naar mijn werk rijden en weer zien dat ik het vergeten ben. Te weinig tijd hebben/ te lui zijn om dan te stoppen en het alsnog buiten te zetten. Daardoor een bergruimte vol met vuilnis wat enorm stinkt maar wat enkel meer wordt
In Vlaanderen is daar een app voor. Dan krijg je de avond voor het afval opgehaald wordt een pushmelding waarin staat welk soort afval de volgende dag wordt opgehaald. Dat probeer ik dan meteen klaar te zetten, anders vergeet ik het weer. Superhandig. Wss bestaat er in Nederland ook zoiets?
Ik heb deze week 3x chips als avondeten op. Chips = aardappel = groente
Ik woon in Vlaanderen dus dat komt goed uit! Goede tip
om meer succesvol te zijn ga ik hem meteen installeren!
In Nederland heb je de app AfvalWijzer, ik weet alleen niet of hij voor elke gemeente werkt.
Noo heb vanmiddag een was gedraaid en nu net pas dacht ik eraan dat ik dit nog moest ophangen haha. Net voor bed ugh.
Niet de 1e keer dat dit gebeurt overigens
Aan straat zetten lukt hier nog wel met behulp van een app maar dan moet je ook nog eraan denken om je kliko weer terug te halen en dat gaat hier heel vaak mis. Dagen later staat onze kliko dan nog eenzaam aan straat whaha. Ik kom ook vrijwel nooit langs dat stukje waar de kliko aan straat staat, dus dat helpt ook niet mee. Daar is helaas (nog) geen pushmelding voor.
Als je de melding krijgt, de app niet openen zodat dat 1tje rechtsbovenin blijft staan, app pas openen als je de kliko weer terug hebt gezet. Zo heb je toch de herinnering, zo doe ik het altijd.
Zelf een herinnering in je telefoon zetten die wekelijks herhaald wordt kan ook net zo makkelijk toch?
De yoghurt is over de datum en ik heb geen zin om brood te ontdooien, dus nu ontbijt ik met koude patat van gisteravond. Ik heb vakantie dus dan mag het
Story. Of. My. Life. En maar vloeken elke keer, maar er iets van leren… Nee hoor.
Ik heb vandaag welgeteld 2 dingen van mijn to do list gedaan en de rest van de tijd Love is Blind op Netflix gekeken.
Ik ben echt trots op mezelf.
Ik heb geen dweil dus ik heb net op mijn knieën mijn vloer schoongemaakt. Voelde me net Assepoester, dus daar heb ik dan ook de Disney liedjes van opgezet ondertussen
Maar het is toch juist succesvol dat je wel gedweild hebt? En het wordt ook schoner op die manier haha. Plus lekker minimalistisch dat je geen dweil gekocht hebt maar deze oplossing hebt gekozen!
Volgens mij is onze wc al ongeveer 2 maanden niet gepoetst. Heb een nieuw huis en zo’n nieuwe spoelrandloze wc(volgens mij) Weet ook eigenlijk helemaal niet wat ik aan het doen ben, heb nu maar een soort wc eend rondgespoten om te laten intrekken, en dan haal ik er dadelijk een borstel door en doekje over de bril. Dan oogt het weer wat netter ofzo.
(meestal heb ik een poets maar tijdelijk even niet)
Ik heb de hele dag geen zin gehad om naar de supermarkt te gaan en heb nul eten in huis, dus nu heb ik de patat die over was van de gezinszak patat (die we gister met zijn tweeën net niet helemaal opkregen, en nog niet had weggegooid), in de oven gestopt. Was zowaar lekker. of moet dit in het life hack topic ?
Ooeeh dit wilde ik laatst ook bijna posten. Vind het inderdaad een goeie life hack.
Ik had nog kaas over en een klein restje chilli, dus topped was het ook lekker, en mega knapperig