Utopia

Dit topic miste ik altijd op het vorige forum, maar ik durfde niet te vragen of iemand deze aan wilde maken hahaha

DUS:
biecht maar raak. Wie kijkt er Utopia en wat vind je er van?

@Cactusje :stuck_out_tongue:

Yeah! Haha…
Eigenlijk vind ik het ook heel stom! Toch blijven kijken. Vreemd fenomeen.
Had trouwens wel echt gehoopt dat Romy of Camal zou winnen.

1 like

Ik ben streamer dus mocht stemmen! #blessed
Ik heb op Bas gestemd maar Mehmet mag het van mij ook wel winnen. Zolang het maar niet die helse tweeling of Ivan de Verschrikkelijke is.

2 likes

ja bah die tweeling. Zo zitten ergeren dat ze alleen maar liepen te janken toen ze Romy eruit stemden, je doet het toch zelf doe normaal.
Ik kijk ook altijd op utopianieuws.nl, echt een biecht dit hahahaha

Ook dat telefoontje van Fay en Chipp, toen Chipp haar vertelde dat ze Romy er uit moest stemmen klonk ze een stuk hartelozer. En soms op de streams vlak voor een stemming zie ik Fay en Demi om de beurt huilen. Mijn moeder zegt dan dat ze die tranen vast opwekken om sympathie te wekken, lijkt me nog best aannemelijk.

Heb je gisteren trouwens de stemming gezien (live)?

nee ik kijk eigenlijk nooit live, maar lees het na de tijd terug op die site.
Ben wel echt benieuwd naar de ‘‘nieuwe’’ Utopia, wie er terug komen enzo

1 like

Ik kijk ook! Maar ik vind de laatste afl niet zo leuk meer, dat gedoe over ‘het spel’. Alsof ze in expeditie zitten. Ik vind het geen spel hoor, het is over lijken gaan voor wat geld. Ik ben voor Ivan of Mehmet. Twin en Bas zijn te shady.

1 like

ohhh ik heb maanden (ok…jaren) gekeken maar ben nu echt afgehaakt, wat een ontzettend stom einde.

Ga het nieuwe seizoen wel weer kijken, leuk weer opbouwen vanaf niets!

Ik kijk ook al jaren elke aflevering. Neem alles op en kijk het dan op mijn gemak terug. Ik baal wel enorm van de spoilers op google en youtube. Ik weet vaak van tevoren al wie er naar huis moest…
Ik had gehoopt dat Romy zou winnen. De eerste tijd vond ik Bas echt top, maar sinds zijn terugkeer vind ik hem niet meer zo leuk. Het lijkt me wel grappig als Mehmet wint, maar gun het Ivan ook. Ben het wel eens met @Roguee dat dit einde best stom is. En ben heel benieuwd naar Utopia 2!

1 like

Ik vind de manier waarop ze dit hebben aangepakt ook helemaal niet tof om naar te kijken.
Het had mij leuker geleken als er toch echt iemand zou winnen die daadwerkelijk heeft gewerkt aan een ideale samenleving, wat volgens mij toch het doel was.

1 like

Yesss bedankt voor dit topic. De manier waarop de finale gaat vind ik ook weer helemaal kut. Maar ik vind het wel weer wat zeggen dat het ‘sociale experiment’ wat utopia heet, is uitgedraaid op een samenleving waarin alles om geld draait en alle acties van de bewoners beheerst.

Ik denk dat ik aankomende week niet heel veel ga kijken want ik vind de finale dus kut. Utopia 2 ga ik wel weer kijken!

Zitten jullie trouwens in die groepsfb? Ik dacht dat het egf vroeger erg was, maar wat die huisvrouwen daar uitkramen is nog 100 erger. :roll_eyes:

1 like

Ik volg Utopia wel op Facebook. Elke keer als er een update of een filmpje van de aflevering geplaatst wordt lach ik me helemaal dood hoe triest die mensen zijn. Al die huisvrouwen die iedereen voor de lelijkste dingen uitmaken. Linda werd bijvoorbeeld standaard voor super dik uitgemaakt, en alles wat daat op lijkt. En Billy vonden ze maar een hoer, die Henk en Anita’s van 70

3 likes

Hebben jullie dit al gezien?

:confused:

Hahahahahahahahahahhahahaha wtf zeg me alsjeblieft dat dit nep is

Hihi nee. Had het ook echt niet van Madi verwacht trouwens.

wat moet dit dan weer voorstellen?

woohoo spannend!!

Ik snap echt helemaal niks van die telling. Maar jammer dat

Samenvatting

Ivan gewonnen heeft, hij heeft zich de laatste dagen echt misdragen en laten kennen. Ik had liever Mehmet als de winnaar gezien.

Samenvatting

Snapte er ook geen bal van. Ivan vind ik ook jammer, had liever Mehmet of Bas gehad. Maar wel heel blij dat de twins niet hebben gewonnen!