Utopia

Helemaal mee eens! De uitslag hoeft niet in een spoiler toch?

Ik vond het gedrag tegen de twins ook echt ver gaan trouwens. Ik ben ook geen fan van de tweeling, maar dit was onredelijk.

Heb het laatste kwartier met de uitslag gemist en het net opgezocht: maar Jezus wat kut. Hij deed echt nog super lelijk die dagen daar voor

wat een anti-climax dit, utopia 1 ging echt als een nachtkaars uit.

1 like

En, wat vinden jullie van het nieuwe Utopia?

Ik vind het heel leuk! Echt een verademing na de laatste weken van utopia 1. Vind Brandon ook echt lief overkomen.

Ik weet het nog niet. Het irriteert me dat er echt nog niks is. Het pas een week bezig maar omdat ze echt zo bij nul beginnen is er niet echt vooruitgang te zien ofzo. Ben wel benieuwd of er oud utopianen komen.

ik vind iedereen die er nu in zit behalve die Adriaan wel heel leuk. Hoop dat ze met een beetje snelheid meer mensen erin gooien dan schiet het misschien een beetje op

Ik erger mij zo aan die wat oudere bouw meneer. Weet zijn naam even niet meer. Vooral zijn manier van praten trek ik niet zo goed. Verder vind ik het beginnen met niks wel echt leuk om te zien!

John! Ja ik snap wel wat je bedoelt. Ik erger me vooral aan het accent van iedereen :flushed:

1 like

SJON

Ik kan trouwens alleen maar aan Lil Kleine denken als ik Brandon zie.

6 likes

Whoo dat heb ik ook!! Haha
Toen ā€˜ie binnen liep dacht ik ook echt even dat het Lil Kleine was.

Ik heb gister gewoon zitten huilen voor de tv toen Jessy die brief binnenkreeg, was echt heel zielig.
Ik vind Adriaan ook heel irritant, maar hij heeft wel gelijk over sommige dingen. Ik geloof ook niet dat je zonder leider kunt werken en ik vind het slim dat hij graag zo zelfvoorzienend mogelijk wilt zijn, hij brengt het alleen zo kut haha

Ik heb totnogtoe elke aflevering gezien, maar ik vind ze zo ontzettend zeuren de hele tijd! Kan ik me van de begintijd van Utopia 1 eigenlijk niet herinnerenā€¦
Ik was erg benieuwd hoe ze het zouden gaan aanpakken en of er nu wel een ander soort ā€˜samenlevingā€™ zou ontstaan (Utopia 1 was in begin ook gefocussed op duurzaam etc, maar helaas verwaterd), maar de tv uitzending focust vooral op de ruzies - en ā€˜of er een stelletje ontstaatā€™ā€¦ Vooral dat laatste, meh! Bouw eerst maar eens wat fatsoenlijks op.
Vond het wel grappig om Romy weer even te zien afgelopen week.

Ik heb tot nu toe geen 1 aflevering gezien van utopia 2. Van de eerste heb ik bijna alles gezien, maar het kostte me ook zoveel tijd iedere werkdag :sweat_smile:
Zo te lezen mis ik dus niet echt iets (ja FOMO)

Ik vind Sjon toch wel heel erg leuk hoor! Hij komt er voor iedereen op en accepteert ieders denkwijze. Het lijkt zoā€™n platte bouwvakker maar vind hem echt een sympathieke man.

Ik vond hem de eerste afleveringen ook heel stom, maar nu echt lief wel!
Ze focussen indd heel erg op het zeuren en de ruzietjes, beetje jammer. Ik blijf wel kijken want ik vind het wel leuk, vooral fijn dat er straks nog wat op tv is als er overal zomerstop is haha

1 like

@Banananana @Haai
Ik vond John in het begin ook stom. Maar ben het helemaal met jullie eens dat het nu echt een sympathieke man blijkt te zijn.
Ik vind ook dat ze wel veel ruzie maken, maar misschien is dat ook alleen datgene wat ze laten zien.

Ja, jullie hebben wel gelijk hoor, hele tijd die focuc op ruzie. Maar de bewoners doen het zelf ook. Hele tijd in de gaten houden wie er op tijd opstaan enzo. Kinderachtig. En ik kots echt op Adriaan.

Maar is dat echt het enige wat ze doen? Of het enige wat er gemonteerd wordt?

Hoe komen ze eigenlijk opeens aan die picnick tafel waar ze vandaag aanzaten?

Ik vind John trouwens ook leuk hoor, beetje bot soms, maar wel lief. En hij bouwt tenminste :stuck_out_tongue:

Montage, sowieso. Ook als Mike in zā€™n blote bast loopt laten ze allemaal shots zien van de vrouwen die zogenaamd naar hem zitten te kijken