Utopia

Ik ook, trouw elke ochtend😬

Tim heeft per brief de verloving met Franny afgebroken en de relatie verbroken :scream: . Franny is eindelijk verlost van die engerd, maar het is echt sneu voor haar dat het zo moet gaan :frowning:

HALLO SPOILER

Oooo fuck fuck. Ja sorry ik was helemaal hyped en heb er niet over nagedacht. Sorry sorry!!!

1 like

Ja ze beseft het misschien nu nog niet maar: hallelujah!! Vind haar zo leuk de laatste tijd, echt lief. Echt een klootzak is hij, kon t vast niet hebben dat ze zo opleeft nu. Hij zou ook al een ander hebben

En die Maikel, wat een engerd zeg, agressiviteit pff

Ik vond Andrea’s clapback zo grappig. Maikel: je gedraagt je alsof je 12 bent. Andrea: En jij ziet eruit alsof je 12 bent.

Ik zat te joelen op de bank.

3 likes

Ja die Maikel vind ik ook echt een engerd. En dat kapsel ?!

Franny vind ik ook echt een stuk leuker zo inderdaad! Eindelijk zichzelf. Nu is het even kut maar hopelijk kan ze het doorzetten :slight_smile:

Ik wilde het net komen posten!! Daar is ze mooi vanaf. Ik vind haar ook echt leuk zo zonder hem

Ik vind die Adriaan zon irritante stotterraar.

Ik vind het zo opvallend dat bijna iedereen na die eerste dagen een gek blijkt te zijn. Maikel ook, maar Rens ook al. Na die proefweek stort iedereen in.

2 likes

Ik zou eerlijk gezegd ook loco gaan in die tent

2 likes

Helemaal waar. Het is ook allemaal debiel natuurlijk: samenwonen met camera’s en randdebielen.

1 like

Oh nee Franny WHY?!?! :open_mouth:

Ze heeft seks gehad met Gerrit :neutral_face::nauseated_face:

4 likes

Nouuuuuu ik vind dit echt niet leuk. Natuurlijk ga ik op die spoiler klikken als je dat er boven zet. Doe gewoon alles in een spoiler. Ik dacht dat het nog om dat van hiervoor ging

Dat is dan je eigen schuld. Als ik er niks boven zet weten mensen al helemaal niet of ze al dan niet willen klikken en het verraadde verder niets. Zet het verder niet voor niets in een spoiler, als je geen dingen wilt weten die nog niet uitgezonden zijn moet je gewoon niet op spoilers klikken :woman_shrugging:

2 likes

Zet er dan bij dat het nog niet uitgezonden is?? Het had toch net zo goed over wat hierboven over Franny is besproken kunnen gaan.

1 like

Seriously? :thinking: De spoilerfunctie wordt hier gebruikt voor dingen die nog niet uitgezonden zijn, dus dat had je zelf ook kunnen bedenken. Daarbij, wat eerder hierboven over haar werd verteld is ook nog niet uitgezonden :roll_eyes: Dus nogmaals, als je niet wilt weten wat er gebeurd is wat nog niet is uitgezonden, moet je gewoon niet op spoilers klikken. Eigen schuld dus en niet de mijne, dus probeer dat er ook niet van te maken.

Snap overigens wel dat het vervelend is, vind ik zelf ook als ik bijv per ongeluk op een spoiler in het married at first sight-topic klik, maar dan ga ik degene die de spoiler gemaakt heeft geen verwijten maken gezien diegene niks fout heeft gedaan (integendeel zelfs, gezien ze het nog in een spoiler zetten en dus zo proberen te voorkomen dat mensen het lezen die het nog niet willen weten).

2 likes

Die zag ik echt niet aankomen :scream: . Maar echt, Franny wil Tim op die manier natuurlijk terugpakken omdat Tim en Gerrit ooit bevriend waren. En ze is er zelf helemaal bij. Maar ik vind het echt niet netjes dat Gerrit misbruik van haar kwetsbaarheid maakt ofzo

Ja helemaal mee eens! Ze hadden eerst op het toilet gezoend, en daar viel Jessie al over dat ie het echt niet oke vond en dat de bewoners haar juist in bescherming moeten nemen zo nadat Timothy het beëindigd heeft. Maar Gerrit heeft zich daar duidelijk dus niets van aangetrokken gezien het daarna dus nog een stuk verder dan zoenen is gegaan :roll_eyes: Zal Shelley ook leuk vinden touwens…

2 likes

Hahahhahahaha noooo