Utopia

Hahah thanks voor deze intro bij de spoiler :grin:

1 like

Er is gisteren weer iemand naar huis gegaan

erik

Ik denk niet dat Jessie en Merel seks hebben gehad. Die montage was echt raar. Maar ik kan me ergens ook voorstellen dat hij in een contract heeft laten opnemen dat ie niet meer gefilmd wordt als ie seks heeft. Maar toch geloof ik het niet.

Edit. Oh net een stukje met merel en his en hoe het nu geen vriendschap meer isā€¦

Ja werd net uitgezonden! Was dezelfde nacht als F&G. Maar ik weet t niet hoor. Je ziet Merel wel de hele tijd lachen en His heeft dingen door en dan lacht Merel weer zo. His vraagt of het leuk is en of het dan nu niet alleen vriendschap meer is. En dan zegt Merel dat het leuk is en niet alleen vriendschap.

Maar van het seksen zelf niks gezien, alleen die boot idd.

1 like

wat een GEWELDIGE aflevering was dit. heb hardop gegild!

3 likes

@vaatdoek

@Tsundoku Ja kloptā€¦

2 likes

Door jullie enthousiasme ga ik nu de aflevering van vandaag terug kijken haha

1 like

Hahah shit ik kon het nieuws ineens niet meer lezen zonder paspoort, zelfs niet van dagen terug. Dus ben maar lid geworden van de fb groep :woman_shrugging:t2: moet toch wat. En daar worden de live streams gedeeld. Dus bij deze een spoiler waarvan ik niet weet of hij uitgezonden gaat worden, over M&J

Samenvatting

Andrea en Jessie praten over hoe J en M het hebben ā€˜uitgemaaktā€™. En hij zegt dat hij haar niet FWB wil noemen want dat is respectloos. En dan zegt Andrea: maar jullie hebben wel het bed gedeeld. Jessie: Ja.

:eek:

Hij doet er trouwens echt vet chill over. ā€˜Als het niet goed voelt voelt het niet goed en hak ik de knoop door. Vervelend om haar zo verdrietig te zien, ik ben zelf ook verdrietig maar ja heā€™. Ga dan niet eerst met haar seksen om het paar dagen later stop te zetten. Wat een lul eigenlijk weer.

1 like

Ik zou het zoooo fantastisch vinden als Billy ineens door de poort loopt.

6 likes

Ugh wat was zij irritant. Fakking billy show all day errday

2 likes

never a dull moment met billy :heart_eyes:

Echt he. En hij wilde genderneutrale wcā€™s want hij was zo modern. Hoe vaak heeft hij al gezegd ā€˜is het de tijd van de maand?ā€™. En toen hij niet met Shelly wilde trainen want dan zou Gerrit een knapper vriendinnetje krijgen.

En je dan afvragen waarom niemand je moet.

Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik vind het mega irritant dat Merel steeds over egoĆÆsme begint terwijl zij alles in haar eentje wil doen Hoe ziet ze die ironie niet. Dus in dat geval ben ik voor Shel. Gerrit en Adriaan zijn beide onuitstaanbaar maar Gerrit vindt zichzelf echt helemaal mr rich man dus die verliest echt van Adriaan. En Shel heeft een punt dat ze zo gekwetst is door Franny maar Merel had weer gelijk toen ze zei dat Shel dan ook eerlijk moest zijn en moest zeggen: Fran ik kijk je de eerst komende maanden niet meer aan want ik vind je een teringwijf.

En de manier waarop Gerrit tegen mensen praat en zn kop scheef houdt als hij ā€˜luistertā€™ haalt echt bloed onder mn nagels vandaan. Ik heb zoā€™n zin om me op te geven en dan de hele dag elitair om hem te gaan lachen. Echt wie denkt hij dat hij is.

Die eerste twee vond ik heel duidelijk (ik vind Merel echt heeeeel kut) maar bij Franny/Shelley twijfelde ik heel erg. Gekozen voor Franny omdat ik t wel tof vind hoe eerlijk en open zij er uiteindelijk mee omgaat. Het is niet netjes, maar mijn inziens geeft ze dat ook toe en Shelley vind ik een beetje achterbaks erin. Vind je t nou wel of niet erg?

1 like

Hahahah ritueel verbranden dat tshirt

ā€˜en nu loop je weer weg, ik was nog niet klaar met het gesprekā€™

1 like

Hahahahaha wat is dit omg, in dit topic ook echt, laat me leven

8 likes

ijskoud. ik durf niks meer te zeggen

2 likes

Ja is ook zo maar ik kan me echt niet voorstellen hoe Franny zich voelt. Zon intense periode met die (nare) Tim, dan gaat het uit op afstandā€¦ ja het is geen excuus maar denk ook dat dat best wat met je doet. Tuurlijk moet ze dat niet op Gerrit afreageren want ze had kunnen weten dat t Shelley zou kwetsen, maar denk wel dat de relatiebreuk etc heftig is voor Franny en ze heeft wel echt punten bij mij verdiend afgelopen tijd haha

Ik geef Shelley ook vaak gelijk (vooral als ze tegen Merel in gaat want dat vind ik echt een naar mens) maar vind uiteindelijk toch dat Franny er meer volwassen mee omgaat dan Shelley.

Hele analyse van dit programma haha ik zeg bijna nooit hardop dat ik dit kijkā€¦

Edit: @Banananana haha deze melding, omg. Ben blij met je bijdrage hoor!

2 likes

Ja daarom! En denken dat hij zo onwijs intelligent is maar er komt alleen maar onsamenhangende poep uit zn muil. Daarom wil ik me opgeven, alleen om hem op zn nummer te zetten. En om mensen een lesje spreekwoorden en gezegdes te leren. Wat dat gaat ook aan de lopende band mis.

1 like

Ja wow in discussies voeren zijn ze echt slecht. Het valt vaak stil middenin een zin of juist heel veel blabla en dan denk ik echtā€¦ en je punt is?

1 like