Utopia

hahaha en elke keer dat Dylan weer eens sorry zegt tegen Kaylee

spoilersssss

Jessie en Merel liggen weer bij elkaar in bed lees ik op die prachtige facebookpagina. Ik vind ze wel schattig samen. Gerrit en Franny ook…

1 like

Beste verbasterde uitspraak van vandaag:

‘De spanning moet wel eens van de boog af’

??

2 likes

Wat loopt shelly altijd te blèren zeg

Oooohhhhh gerrit :mad: roepen dat andrea pot is omdat ze niet met hem wil :mad:

Ohh dat gesprek was zo cringe. Wat een monumentale sukkel is Gerrit. Echt een kneus.

3 likes

Gerrit is zo wisselvallig. Soms is hij echt een randdebiel. Ik vind het trouwens nu alleen maar een groot drankfestijn.

Ik heb online wat filmpjes van Alexandra gezien. Vind het een apart type, maar dat past misschien juist bij de rest.

Ugh ik had nooit lid moeten worden van de fb groep. Ik wil op iedereen reageren maar must resist. Vandaag iemand die zegt dat Franny buiten ook niet zo met iedereen moet seksen want ‘mannen praten met elkaar’ en zo krijgt ze nooit een serieuze vriend

:disappointed:

Ja die groep is echt debiel he. Zitten vooral een aantal 60plussers met een hele uitgesproken mening.

Ik snao niet wat iedereen in die Gerrit ziet. Zon domme ransbak

3 likes

Vandaag de winnaar van de meest verbasterde uitdrukking: ‘een hands off mentality’

Gesprek nav de stemming dus spoilerrrrr

Samenvatting

Dit is toch geen gesprek jongens. Alleen die eerste vraag van Gerrit al. ‘je vindt dat ik niks doen, zoals wat’. Ik zou hier serieus geen antwoord op weten hoor, sorry wat is je vraag precies. Wat een kneusss

1 like

Ja! Elke dag worden er zulke gesprekken uitgetypt hahah. Je moet er maar zin in hebben.

1 like

Gaan ze shirt loos onder een eikenboom rupsen zoeken…

2 likes

Ze zijn zo stupide daar.

1 like

Lol

1 like

Die nieuwe inwoonster komt me zo bekend voor. Iemand enig idee?

Ja mij ook!

1 like

Ja dat corps mariniers! Daar is iets mee, daarmee is ze al eerder op tv geweest. Grr zo irritant dat ik er niet op kan komen.

1 like

Ik vind Mariska echt heel onsympathiek. Er ze bemoeid zich overal mee.

Ik ga zo naar de markt met m’n moeder en tantes haha. Wel erg veel gedoe vind ik voor anderhalf uur markt maar ben benieuwd!

3 likes