Utopia

Ze zijn zo stupide daar.

1 like

Lol

1 like

Die nieuwe inwoonster komt me zo bekend voor. Iemand enig idee?

Ja mij ook!

1 like

Ja dat corps mariniers! Daar is iets mee, daarmee is ze al eerder op tv geweest. Grr zo irritant dat ik er niet op kan komen.

1 like

Ik vind Mariska echt heel onsympathiek. Er ze bemoeid zich overal mee.

Wil je hier laten weten hoe het was? Zo benieuwd hoe het er echt aan toe gaat.

Ja ik ben ook echt heel benieuwd!

Ooooh ik ben benieuwd!!

Ugh ik kan echt niet meer tegen dat gezeik van Jessie

1 like

Thanks! Ben altijd zo benieuwd hoe het er aan toe gaat. Maar sta je jouw tijd daar gewoon te staan of kan je iets doen? Met andere bezoekers praten? Wel grappig om te lezen over Gerrit! Op tv vind ik ‘m echt onzin uitkramen de laatste tijd.

Nee die foto was van de afgelopen markt

1 like

Jezus echt he!!

Maar sowieso word ik helemaal leip van die hypocrisie van hem. Anderen egoïsten noemen maar zelf het hardst verkondigen dat je jezelf op een zet en daarom fruit verstopt. Echt ga alsjeblieft naar huis.

Wel heel grappig en cringe dat hij dacht dat de mensen van varkens in nood dat mandje voor hem hadden meegenomen hahah voor lullll

Ik ben vorig jaar winter ook naar de kerstmarkt geweest, was wel grappig, alleen ik snap écht niet dat je nog steeds van die mensen hebt die dan tóch tegen de bewonders allemaal inside info geven. Want die mensen van Talpa zetten nog net niet een pistool tegen je hoofd dat je écht niets mag zeggen. Op de foto met een quitclaim en nummer, gefouilleerd, echt gedreigd als je wat zegt je nooit meer terug mag komen. Dat die mensen dat durven, haha!

Ohhh ik vind die speedboot van Adriaan echt te grappig. En Merel met dr zure kop: ‘als vegan is dit natuurlijk ook niet diervriendelijk’. Wel als die vissen hierdoor dieper of ergens anders gaan zwemmen troela.

2 likes

Jeffry en Jessie hebben een dochter en die heet…houd je vast:

Stormy Pearl

Ze stellen niet teleur.

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

@Banananana ik vond dat ook een grappige actie van Adriaan. Vind het soms wel sneu dat ie niet goed weet uit te leggen waarom hij dingen niet leuk vindt (althans, so lijkt het op tv) want steeds herhalen dat dit niet zijn missie in Utopia is raakt de anderen natuurlijk niet. Aan de andere kant, zouden ze anders wel luisteren? Jessie en Merel zeker niet denk ik.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat die ‘relatieproblemen’ van Jessie en Merel een langdurig toneelstukje is?

1 like

Over Jessie & Merel en hun relatie weet ik niet. Ik denk wel dat Merel zich sterker voordoet dan ze is. Ik vind ze samen soms echt een arrogant duo in discussies. In heb online een filmpje gezien met een discussie over geld en Merel is gewoon niet eerlijk, maar omdat ze beter kan discussiëren draait ze de hele situatie om!

Maar dat is nu ook wat ik bedoel, ze pingpongen zo heen en weer. Ene moment maken ze het schijnbaar uit, andere moment vieren ze superlief verjaardag samen. (etc)
Ook als ze een discussie hebben vind ik bepaalde opmerkingen heel gemaakt klinken, of als een van de 2 iets naars zegt dat met een twinkel in hun ogen… ik weet het niet, het is zo gemaakt allemaal. Alsof ze gewoon een goede verhaallijn willen brengen.

1 like