Utopia

Ja lol, dat zag ik. Zo overdreven, je vraagt je af waarom. Maar ja, ik lach er maar om :wink:

Ik vind die Adriaan zo irri praten. Evenals die Sanne.

Brandon, Sjon en Mike zijn favoriet.

wie heeft die Gerrit gecast voor dit programma, wat een irritante klootzak zeg wowww

Waarschijnlijk precies de reden waarom hij gecast is. Ik vind het ook een vreselijke vent.

2 likes

Ohhhh man wat een KWAL is dat! Echt ik krijg jeuk van hem. Ik heb bijna zin om me in te schrijven om hem helemaal af te maken.

1 like

Weet iemand of/wanneer inwoners uit Utopia 1 instromen?

say whut?? :scream:

edit: oh ik las weer eens wat ik wil lezen, namelijk “wanneer stromen ze in” maar het was nog de vraag of dat gaat gebeuren.

Snap echt niet dat mensen fan zijn van Mike en Sjon??? Wat een nare idioten zijn dat.

Vreeeeselijk. Wat een egoĂŻstische achterbakse kerels. En dan John zo sentimenteel: ‘Ik wil gewoon bouwen’, get a fucking grip (zeker aangezien hij vindt dat ie zooo oud en volwassen is). Sowieso tyfushekel aan dat hooggeĂ«erde werkethos. Ik heb liever dat je aardig doet.

1 like

Ik ben afgehaakt. Heb het al 3 weken niet gezien. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik mis echt Billy en twinning is winning
 :innocent:

1 like

echt elke keer als ik langs utopia zap zie ik altijd een blonde vrouw skreeuwen en tekeer gaan. dan zap ik maar snel door.

Kijkt er nog iemand? Ik heb zo’n vermoeden dat ze het nieuwe jaar niet halen, volgens mij wordt het slecht bekeken en ze maken er ook echt een potje van qua onderdak (en alles eigenlijk). Ik denk dat als het zo afkoelt ze het zwaar gaan krijgen.

Ik kijk het en vind het fascinerend :roll_eyes: even naar biechttopic brb

1 like

Ik kijk niet alles meer. Maar komt meer door het mooie weer denk ik, zit vaak tot laat buiten. Vind het wel jammer dat de groep nu zo verdeeld is. Ben wel team Mike haha

kijken jullie nog? Ik keek steeds met een half oog mee, maar vind er echt niks meer aan. Zitten zo veel irritante mensen in! Sanne is er uit en die vond ik het ergst dus misschien moet ik het weer een kans geven

Ik kijk nog maar vind het niet zo leuk meer. Er wordt zoveel ruzie gemaakt.

Ik kijk ook nog wel. Maar al die ruzies slaan nergens op. Het is mijn portie GTST elke dag.

Ik kijk nog (A)

zelfs in GTST zit meer vaart dan in dit :see_no_evil:

1 like

Zeker! Nooit gedacht dat ik Utopia 1 zou gaan ‘missen’. Het is zo’n andere vibe in deze serie.

4 likes