Utopia

Wat is dit gelul nou weer van Adriaan. Hij gaat niet met Shelly sporten want hij wil niet dat Gerrit een mooiere chick krijgt. WAAROM ZEGT NIEMAND IETS van deze absoluut ultiem seksistische BULLSHIT.

Kijken jullie nog? Tim heeft Franny net ten huwelijk gevraagd lees ikšŸ˜‚

Hallo spoiler alert

2 likes

Oh sorry :joy:
Nou ik zal deze spoiler in een spoiler zetten:

Er is iemand naar huis gegaan

Mike

test

Thanks! Kan het dan toch niet laten om erop te klikken maar ja dat is mijn probleem hahah

En prima, vond diegene echt niet leuk meer. Zeker niet na dat hele post lezen voorval en hoe daar op gereageerd werd door deze persoon.

2 likes

Het lukt me gvd nog steeds niet met die spoiler, laat maar!

Op het tandwieltje en dan ā€œverberg detailsā€!

1 like

Dat tandwieltje zag ik pas nadat ik mijn telefoon horizontaal hieldā€¦ :sweat_smile:

Inwoner die vandaag Utopia heeft verlaten spoiler

Werd tijd! Meneer was er ook aardig klaar mee volgens mij. Benieuwd hoe Lotus nu verder gaat.

Zeeboter in je lippenbalsem? Of bedoelt ze sheabutter :joy:

1 like

Ja en Jessie die dan super ā€˜slimā€™ doet met vragen of het uit de zee komt want ze moet toch weten waar het vandaan komt. Het is SHEA butter, flapdrol.

Haha dacht al dat het aan mij lag, dat er bij niemand daar ook een lampje gaat branden mbt shea?

Ik vind die Mylene zo irritant, wat een bijdehand mens is dat zeg

Oh man ik dacht dat die Adriaan een beetje verlicht was omdat hij vegan eet en genderneutrale wcā€™s wilde maar jezus elke aflevering weer maakt hij een middeleeuwse opmerking. Wat een teleurstelling.

Joeeee ben ik weer met mijn spoilers

Weer iemand naar huis

Lotus is gisteravond opeens naar huis gegaan?? Doeiiiiiiii meid
Ik hoop dat ze mensen kunnen vinden die zorgen dat de groep wat leuker wordt

En Ruud en rowena zijn uit elkaar

1 like
Spoiler

Ja vannacht blijkbaar en heel plots ook. Heel raar. Las dat mensen haar op de streams tegen Merel en Franny heeft horen zeggen dat ze 15min had om te gaan en dat anders de politie gebeld zou worden. Ben dus heel benieuwd naar wat daar heeft afgespeeld! Al betwijfel ik of ze het zullen laten zien op tv, gezien dit vannacht blijkbaar ook geheimzinnig ging met steeds geen beeld op de streams etc. Denk dat ze het dan eerder gewoon zullen verkopen als dat ze Mike niet langer wilde missen ofzo.

YAAAASSSS van diegene die naar huis is. Psycho ass bitch

Wow ik lees het nu op Facebook ja, zijn gekke dingen gebeurt. Maar daar gaan we vast niks van terug zien indd

Waar lees jij dingen op fb?

Utopia NL. Een groep met enthousiaste maar gekke mensen, echt van die typische mensen maar het is genieten.

Samenvatting

Dat wat net al gezegd werd, dat ze waarschijnlijk weg gestuurd is. Maar die mensen verzinnen ook vanalles bij elkaar, zoals dat het om drugs zou gaan blabla. Ze zou een tijd terug ook al met Mike gevochten hebben want hij had een blauw oog en er was een streamlock.
Kortom: je weet van niks of het klopt maar het is wel vermakelijk :joy:

1 like