Utopia

Past precies bij haar heksenhoofd

4 likes

Huuuuuuuh

Dan is zij in Utopia ws al zwanger geraakt? Wat dat betreft wel jammer dat ze eruit gegaan zijn haha :stuck_out_tongue_closed_eyes: Maar zij was ook pas 21 toch? Is er vroeg bij!

ja denk het haast wel, want ze is er in november uit gegaan geloof ik en in juli uitgerekend

Ja ik denk het ook! Het zal wel niet gepland zijn geweest maar zo te zien wel welkom! :slight_smile:

Ik snap trouwens niet waarom iedereen het oke vindt dat Tim nog de financiën doet. Jessie bemoeit zich er nu wel mee, maar nu ze zoveel in het rood staan zou je toch even een crisismanagement willen hebben tot het allemaal weer gezond is? Tim geeft zelf toe dat hij niet goed is in rekenen…

Hahaha hij dacht toch dat 10x 1.50 11.50 was.

Ja… haha! En hij heeft bij het tellen van de kassa meerdere keren een ander bedrag bij elkaar opgeteld (oke kan gebeuren) en is meerdere posten vergeten mee te nemen waardoor hij iets van €10.000 teveel in het rood had berekend…

Leuk! Wanneer?

Ik vind Franny zo irritant, net een klein kind.

Nou, ik weet niet wat ik hoor?! Die Jessie vindt dat zijn ogen te weinig geprikkeld worden en hij vindt dat de vrouwen zich verslonzen omdat ze niet altijd strak in de make up zitten. Nu heeft hij een kapster/visagist geregeld die alle vrouwen een make over geeft vandaag. Hij heeft ook aan haar gevraagd of diegene de vrouwen wil leren hoe ze iedere dag in 20 minuten goed voor de dag kunnen komen (zodat zijn ogen dus geprikkeld kunnen worden). Verder vindt hij dat alle vrouwen iedere dag tussen 9 en 9.20 hun make up moeten doen. Dit is onderdeel van hun werktijd.

En dit allemaal voor de zintuiglijke prikkeling van Jessie?!?! En iedereen (vooral de mannen) lijkt (/lijken) het heel normaal te vinden. Tot zover het intrinsieke respect voor de vrouw.

Edit: ik wind me hier te veel over op. Van Utopia kun je ook niet meer verwachten natuurlijk.

1 like

Ja ik vond dit redelijk seksistisch. Je kan hetzelfde zeggen over de mannen dan, toch? En Merel ging er lekker in mee - had ze weer vlog materiaal natuurlijk, zonder echt te hoeven werken.

Wat een gedoe met Shelley en Gerrit trouwens, dat ze opeens in haar hoofd haalt dat hij op haar zal gaan stemmen en dus maar mensen gaat ronselen om op hem te stemmen… terwijl ze nog in een relatie zijn.
Lijkt wel een slechte klucht!

Ik vind het echt top om in de facebook groep ‘‘utopia NL’’ mee te lezen, wat een bijzondere mensen zitten daar hahaha

spoiler wie er naar huis is gestuurd

wel echt debiel dat hij niet Tim naar huis geeft gestuurd maar Joa. Was echt benieuwd hoe Franny zichzelf verder zou ontwikkelen zonder hem

Samenvatting

Ik las dat Jessie na die nieuwelingen hun binnenkomst ook iets zei tegen die Jens in de trant van: ik kan ervoor zorgen dat je hier blijft, maar dan moet je wel timothy erin houden. Doe je dat niet terwijl je wel mag blijven, ga ik het je hier heel moeilijk maken en zorg ik ervoor dat je snel weer weg bent…
:roll_eyes:

Ik had ook liever dat hij vertrokken was, vind hem echt een rotte appel.

Samenvatting

vind ik alleen maar stom dan, als hij daar in mee is gegaan. Hij had Jessie dan zo mooi voor lul kunnen zetten tijdens het keuze moment

Redelijk seksistisch? Understatement hahah. Wat een kwal is die Jessie, dat hij zulke dingen zegt. En dat niet een van die chicks tijdens die makeover zegt: doe ff normaal en houd je bek. Ik vond dat Brenda er wel echt mega mooi uitzag trouwens.

Jessie is sowieso nogal dubieus bezig. Kan me niet herinneren dat ie in Utopia 1 zo erg was?
(vooropgezet, regie?)
Brenda zag er inderdaad super mooi uit - maar dat vind ik ook zonder make up.

Ik vraag me ook af hoe iemand die zo depressief is als Franny (zegt) door de phsychologische screening van dit programma heenkomt.

Ik wacht nog steeds op de herintreding van Billy!!! Dan ga ik echt gillen.

2 likes

Van verdriet neem ik aan? :stuck_out_tongue:

Ik vond Jessie in Utopia 1 wel ook echt een kwal @caprica. Denk dat ie gewoon zo is :wink:

Jezus dat verhaal van Franny, niet te zuinig.

Ik vind het trouwens echt kut dat Joa naar huis is. Ik vind hem mega leuk, hij is loyaal en zegt altijd zulke aardige dingen. Ik vind het stom dat de gemene mensen (Jessie en Tim) weer winnen.

2 likes

OOOH GERRIT DONDER OP wat een kleinerende kneus. Ik heb bijna zin om me aan te melden en hem even te laten merken hoe ‘slim’ hij is.

Ik kan niet zeggen dat ik hem daar leuk vond, maar ik vind hem hier wel anders. Meer de baas spelen, bijdehanter. Deed ie in 1 alleen toen Boyd er was, geloof ik? Vraag me af of ie een dealtje heeft met de regie / producenten over dat ie weer terugkwam, dat ie wat extra priveleges/back up heeft ofzo.

Aflevering van vandaag over de modeflater award, uitgereikt door Merel en Gerrit:
Lotus: Ik ben hier aan het straten en jullie lopen rondjes om me heen om te beoordelen wat ik aan heb?

Kon het hier niet meer mee eens zijn!

Merel (later): Dan zegt ze dat ze vies is, maar je hoeft als vrouw toch ook niet te bouwen?

Jezus, hoort ze zelf wel wat ze zegt? Dat mens hoort thuis in 1950 ofzo.

Yup en wat doen Merel en Gerrit dan? Ook haar lekker mee beoordelen.

Mensen uitnodigen voor een feestje op een algemene (gedeelde) plek, maar dan sommige mensen uitsluiten? …

En waar ik hier, maar ook in 1 altijd met verbazing naar kijk is dat ze geen enkel feestje zonder alcohol lijken te kunnen. Drink zelf ook best graag een glaasje, maar je kan toch ook wel eens lol hebben zonder?