Valentijnsdag

Voor iedereen die nog wat inspiratie kan gebruiken voor de activiteit op de dag zelf of voor een cadeau.

Ik wil hem graag een ebook cadeau geven waarvan hij heeft aangegeven dat graag te willen. Hij werkt in de IT en is nogal nerd met dat soort dingen dus het wordt denk ik een kaart met een USB er opgeplakt en dan kan hij thuis de USB openen en ziet hij het ebook.

Ik ben alleen naarstig op zoek naar een leuke activiteit om te doen s avonds na het werk. Uit eten vind ik mwah

1 like

Ik weet niet of jullie graag actief zijn en wat voor vervoersmiddel je hebt, maar naar een nieuwe plek gaan om daar te wandelen?

Wij hebben gezegd dat we geen grote kado’s doen omdat we op dit moment liever sparen, maar ik weet niet zo goed wat ik als klein kado kan geven zonder een prul te kopen.

1 like

Ik denk er inderdaad over om voor te stellen om naar de kust te gaan (10 minuutjes rijden van hier) en daar een avondwandeling te maken. Is dat eng, in het donker op het strand?

Hm ik heb het wel vaak gedaan en het licht (/ligt, help!?) er een beetje aan hoe bewolkt het is, anders heb je gewoon licht van de maan natuurlijk (heel romantisch!)

Ik zou wel naar een strand gaan waar je het goed kent en waar je dicht bij een dorp oid bent, misschien gebeurt er niks maar ik voel me daar altijd fijner bij.

Ohh ja ik weet ook nog niet wat ik ga doen donderdag. We zien elkaar toch alleen maar 's avonds bij het sporten, maar ik vond het wel een leuk idee om iets lekkers te gaan bakken. Weet alleen nog niet wat, het valentijnshart van Heel Holland Bakt is leuk, alleen houdt mijn vriend niet van macarons.

Excuse me wie houdt er niet van macarons

2 likes

Haha sorry, ik hou er zelf ook niet van. Vind ze veeel te zoet

2 likes

Misschien kan je soesjes maken?

1 like

Dat is een leuk idee ja, dankjewel!

1 like

Ik ben in het buitenland maar ik laat brownies per post bezorgen. Beetje jammer dat ik het nu niet mee kan opeten maar vind het concept wel heel leuk.

1 like

Wij gaan uit eten bij een wijnrestaurant (noem je dat zo?) en ik heb een kaartje. Ik wil eigenlijk nog een klein cadeautje geven maar liever iets kleins met een grapje/betekenis ofzo dan echt een cadeau.

Eigenlijk vind ik valentijnsdag niet heel boeiend maar ja ik grijp ieder excuus om uit eten te gaan aan haha.

2 likes

Precies dit, ik heb gewoon het moment aangegrepen om een reservering te maken bij een restaurant waar ik graag nog eens wilde eten. En me daarbij mooi aan te kleden.

Ik vind valentijnsdag altijd veeel te leuk!! Ga morgen een dinertje organiseren in mn kamer (ga jouw recept maken @anon45507601 ), hoop dat t past aan mn mini bureau maar dat is veel romantischer dan in de gemeenschappelijke keuken. Muziek, kaarsjes, wijntje, can’t WAIT

3 likes

Ik heb deze gekocht als grapje haha. Samen met een flesje wijn en een lief kaartje :heart_eyes:

1 like

Ik ga vanavond toch wel uit eten met mijn date / zeer prille vriend :grin:

Vraagje:
Hij had laatst laten vallen dat hij graag het boek Lazarus van Lars Kepler wil maar hij leest geen papieren boeken. Hij werkt in de IT en vind zichzelf met sommige dingen een typische it-nerd. Nu had ik bedacht om een kaart te kopen en daarin dan een tekstje met een USB. Dat ik dan op die USB het ebook zet dat hij graag wil (kost iets van €15) en dat hij dan thuis ziet wat er op de USB staat.

Is het leuk of too much?

4 likes

Ik had een fles whiskey voor mn vriend gekocht en hij nam mij mee uit eten. Prima deal :smile:

Ah dat vind ik juist super leuk! Heb je t uiteindelijk gegeven?

Ik heb deze poster gegeven. Had m voor zn verjaardag vorig jaar drie posters van deze artiest gegeven en zij deelde deze print gisteren als gratis download. Dus heb ‘m geprint en in een lijstje gestopt. Goedkoop maar wel super leuk, hij was er heel blij mee!

En ik kreeg van hem een weekendje Lille, zo lief!! Was ook nog voor andere dingetjes een beetje maar jeej, leuk!

3 likes

Haha ik heb echt de beste Valentijn ever gehad. En jullie?

2 likes

Het begon heel leuk, hij waardeerde alles wat ik had gedaan heel erg, halverwege de seks ging er iets mis, hij kreeg een enorme bui en is naar huis gegaan. Heel kut en verdrietig.

Wat fijn! Mijn vriend en ik doen er normaal niet echt iets mee, maar toen ik gisteren thuis kwam uit werk (hij werkte thuis) stond er een bos rozen op tafel, had hij lekker gekookt inclusief luxe toetje, en hij had laatst een financiële meevaller en hij kondigde aan dat we daarvan een weekendje weggaan binnenkort :blush::heart:

Ik had gelukkig een chocoladehart met allemaal bonbons erin meegenomen, anders had ik me wel lullig gevoeld :sweat_smile: Was aan de andere kant ook wel z’n eigen schuld geweest want we hadden afgesproken om niks te doen

Edit: @vitaminwater ik zie je berichtje nu pas, beetje lullig zo mijn bericht eronder, sorry! Wat jammer dat het zo liep :frowning: hebben jullie elkaar wel alweer gesproken vandaag?

1 like