Valentijnsdag

Nee joh hoef je je toch niet lullig over te voelen! Wat leuk dat jij een fijne valentijn had (en jij ook @Evi-lena) :blush:
Ja gisteren nog even geappt en vandaag ook vluchtig, komt vast wel goed hoor. Misschien beetje mn eigen schuld omdat ik er zooo erg naar uitkeek, dan is de teleurstelling extra groot.

1 like

Ah fijn dat jullie elkaar wel alweer gesproken hebben. (Hoge) verwachtingen zijn altijd lastig inderdaad, lijkt ook altijd alsof er dan eerder dingen misgaan. Ik hoop dat het snel weer gezellig is tussen jullie! :heart:

1 like

Ah shit zeg.
Wat bedoel je met ā€œhij kreeg een enorme buiā€?

Ik heb volgens mij meer IG stories gezien van een ā€œvalentijnā€ met een fles wijn, ouders, meisje met een gay bff, etc, dan van echte valentines.

Haha nou ik was uit eten bij een super chill restaurant maar aan het tafeltje naast ons (heel dichtbij) zat een collega met haar man. Wel een super leuke collega maar ik wist even niet hoe ik me moest gedragen. :full_moon_with_face:

1 like

Joee heeft iemand leuke plannen die ze wil delen?

Normaal doen we er niks aan maar heb er dit jaar wel zin in

Nog geen plannen, maar ik wil wel iets leuks doen. Onze anniversary is ook in februari. We zijn allebei de exacte datum vergeten, dus we vieren het altijd gewoon de 14e.

Ik denk dat ik op zoek ga naar een leuk aanbod van een lokale ondernemer. Er zijn vast tentjes die een borrelbox, ontbijtje of iets anders hebben.

Normaal doen wij klein cadeautje en luxe ontbijten o.i.d. Dit jaar wil ik het wat uitgebreider doen omdat mijn ovulatie ook op dezelfde dag is :grin: en daarnaast lang geen date night gehad.

Ik heb dus een super sexy lingerie setje gehaald, echt uit mijn comfortzone, en wil dan soort thuis bioscoop doen met kaarsjes, kussens op de grond etc. luxe bonbons erbij en denk dat we iets van thuisbezorgd doen. Niet echt apart een cadeautje dit jaar dus omdat ik dacht dat ik in dat super sexy setje dus het cadeau ben :rofl::rofl:

6 likes

Ik wil ook wel iets doen maar weet niet zo goed wat. Normaal zou ik zeggen uit eten maar dat zit er niet in. Misschien een box afhalen bij een restaurant

Niet zo origineel lees ik, maar ik wil ook een lekkere dinerbox afhalen denk ik + sexy setje!

Hier nog iemand tips voor leuke merken qua setjes misschien?

Wij hebben een doos met aardbeien in chocola besteld :ok_hand: speciale Valentijn editie dus helemaal mooi versierd enzo. Champagne erbij en dan lekker een romantische film kijken.

Mijn vriend heeft vorig jaar besloten dat hij me 2 keer per jaar een groot cadeau wil geven en dat is met Valentijn en op mn verjaardag haha. Dus ik ben benieuwd. Denk dat ik hem een mooie portemonnee geef en een fles whiskey ofzo (altijd goed).

1 like

Waar heb je die doos met chocolade aardbeien gehaald. Mijn vriendje is hier gek op aardbeien.

Ik zat te kijken voor een hotelovernachting maar twijfel nog, misschien leuker als er net wat meer kan. Anders wil ik een dinerbox gaan bestellen denk ik

Dit is 2 jaar na dato haha, maar die print is zo leuk!
Wat is de naam van de ontwerper? :grinning:

haha leuk om dit terug te zien. Dit is de insta: https://www.instagram.com/lizzyartwork/

1 like

Ik ga eten afhalen bij een goed restaurant, inclusief wijnarrangement. Echt zin in!

1 like

Dankje! Ik zie heel veel leuks om cadeau te gevenšŸ˜
Leuk ook dat op al haar prints longboards staan :heart::hugs: (is toch ook veel leuker dan shortboarden :stuck_out_tongue:)

1 like

eens :grin:

1 like

Ik ga mā€™n vriend verrassen met lekker ontbijten en een mooie armband, laat een bosbloemen bezorgen en een spannend slipje voor in de avond/nacht :rofl:

Soms moet je even uitpakken en je liefde tonen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaa waar is zij? Ik herinner mij nog dat ze voorheen vaak mee postte op het forum.