Valentijnsdag

Ooh lekker, goed idee! Ik ga aardbeien en chocolade kopen om ze zelf te maken, daar maak ik mijn vriend vast blij mee.

Haha jeetje ja ik begon ook gewoon lekker bij de beginposts te lezen en toen dacht ik: “avondwandeling, huh maar avondklok??” En “uit eten gaan? HEH waar zijn er weer restaurants open dan?”

:sob::sob::sob:

7 likes

Geband

Ik wil ook Valentijnsdag vieren maar de boyfriend is een grinch die “commerciĂ«le feestdagen” “onzin” vind. :rage:

Dus ik ga het denk ik lekker met mezelf vieren. Kaarsjes aan en een romantische film kijken, iemand nog leuke ideeën wat ik kan koken?

1 like

Ik ga met vrienden (virtueel of live, wat kan) de tempa finale kijken en cocktails drinken (twijfel tussen sonny’s purpoos of twerking tahira).

5 likes

Iemand nog leuke tips?

Nee dit hele topic staat alleen vol met saaie tips en planningen :crazy_face: scroll eens naar boven zou ik zeggen

7 likes

Ik ga denk ik zo’n boxer laten maken met een lelijke selfie van mijzelf. Hij haat Valentijnsdag :joy:

2 likes

ha, ik heb gister sokken met mijn eigen hoofd erop besteld :joy:

Verder had hij een verrassing voor mij, maar ik mocht dan de hele dag niet thuis zijn. Hij gaat dus voor me koken, ben benieuwd, want het is niet zo’n held in de keuken.

Daarnaast heb ik nog een setje besteld, valt ook altijd wel in de smaak, dus prima. Oh en misschien koop ik er nog een dubbelwandige theekop bij, want hij laat zijn thee altijd koud wordne.

2 likes

Ik geef een valentijnskaart van Groot (Guardians of the Galaxy) die ik via Etsy gevonden heb.

En lekkere chocolaatjes

Oh en we zitten in een hotel! Lekker uitwaaien aan het strand

Bij Polaberry. Ik weet niet waar je woont maar het zit alleen in Amsterdam en Rotterdam


2 likes

Ik ga een nachtje naar een hotel in andere stad, daar dan overdag een wandeling maken (je hebt van die stadswandelingen die dan langs allema horeca zaakjes gaan waar je met korting wat kunt kopen), savonds sushi op bed, spelletje mee, setje mee
 Weer eens een andere omgeving!

Hij weet trouwens van niks dus ik moet die dag van de stadswandeling stiekem al ondergoed en tandenborstel enzo meenemen en dat vind ik spannend :sweat_smile:

1 like

Ik heb een brunchbox besteld bij Ted’s! Zin innnn

1 like

Wij vinden Valentijn eigenlijk allebei onzin. Maar we houden wel van wandelen en eten. En aangezien er nu door corona toch 0,0 te doen is gaan we zondag route 2 lopen.

2 likes

Ik heb eigenlijk geen idee. Er is een algemene website voor alle steden die meedoen dus denk wel dat er Ă©Ă©n organisatie achter zit.

1 like

Deze!

2 likes

Ja leuk! Heb die van 010 al eens gelopen maar die is nu stopgezet door de gemeente. Maar echt heel leuk om te doen!

Ooh dit leek me leuk! Helaas al uitverkocht :frowning:

Mijn vriend en ik schaken zo nu en dan samen. Hij heeft het mij geleerd en nu heel langzaam begin ik het af en toe van ‘m te winnen - gisteren 2 vd 3 potjes bijv! Maar hij heeft zo’n hele goedkope schaakset en heeft het er vaak over wel een mooiere te willen. Dussss:

9 likes

Oh die is mooi! waar heb je die vandaan? Mijn vriend wil ook altijd een mooi schaakbord (schaakt mega veel, maar hij heeft echt een raar oprolbaar bord)

2 likes