Valentijnsdag

Bij Bol! https://www.bol.com/nl/p/schaakspel-schaakbord-schaakset-compleet-met-stukken-groot-schaakbord-schaken-chess-40-x-40-x-8-cm/9300000024002041/?Referrer=ENTcli_order_confirmation2008093611&language=nl

1 like

Ah jammer! Ik lees idd dat het megasnel gaat overal. Maar ze doen het elke week dus je kunt de socials in de gaten houden van de stad die je wil. Daar posten ze wanneer er nieuwe tickets beschikbaar komen.

1 like

Ja ik kende het nog niet, maar zie dat het in veel steden is. Super leuk, ga het in de gaten houden voortaan :smiley:

1 like

Wauw, wat een tof cadeau!


Wij doen geen cadeautjes trouwens, ik ben toevallig vrij dus we gaan wel even van de gelegenheid gebruikmaken om lekker uitgebreid te ontbijten :blush:

1 like

Oke nevermind ze hebben alle wandelingen voor deze week gecancelled :joy:. Dan skippen we Valentijn maar weer zoals alle voorgaande jaren.

Ik ga met een vriendin wandelen en lekker aan de gluhwein, zij heeft gewoon een vriend maar (zoals ze zelf zegt) ‘niet zo’n romantische geest’, per ongeluk een afspraak gepland op Valentijnsdag maar chill voor mij dat ze dat niet viert :+1:

2 likes

Ik heb een trui gekocht met daarop de voorgevel van de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben. Super leuke steun de horeca actie (helft gaat naar de betreffende kroeg) en leuk cadeau. Dubbele winst haha.
Voor de Tilburgers wearTilburg maar ze zijn er ook in andere steden geloof ik.

5 likes

Ik heb het topic doorgelezen, ik heb nog nooit écht valentijn gevierd. Maar mijn vriend zei gisteren ineens ‘heeey, weet je wat voor dag het volgende week is?’
Dus vind het stiekem heel leuk dat hij iets wilt doen, hij gaf aan lekker uit eten te willen gaan in mijn stad. Nu wil ik hem ook graag iets cadeau doen.
Ik dacht zelf aan een boek (want we lezen beide graag), brownies maken want daar is hij gek op en wil nog iets persoonlijks/liefs geven maar weet niet goed wat, misschien toch een kaartje erbij met een lieve tekst, want hij bewaard alles (bonnetjes/briefjes etc etc).

Gaan anderen dit nog vieren? Heb je al plannen? Sla je juist over? Nog tips :smiley: ?