Vegetarisch eten

Jaaa vegetarische slager

1 like

Oke, ga ik die vanavond proberen! Thanks.

Zelf maken met rijstwafel en wortel is supersimpel, ishier wel eens een recept van gedeeld en die is erg lekker. Ik eet nu toevallig de prepare van delhaize en die vind ik ook erg goed te doen

1 like

Die stukjes van my veggie chef zijn volgens mij hetzelfde als die van vivera, stond ook iets over een samenwerking op de verpakking. Zijn lekker dus, vind ze beter dan die van de vegetarische slager.

2 likes

Ik vind die van de Vegetarische Slager het allerlekkerst!

1 like

Die van De Vegetarische Slager is inderdaad top! En iemand had in het vegan-topic een recept gepost een keer, die scheen ook heel lekker te zijn. Ga hem wel even zoeken.

Hebbes! Was van @Annie en het gaat om de eerste foto

3 likes

Oke, zit nu te eten en vind de kipstuckjes van de vegetarische slager inderdaad heeeel lekker.

2 likes

Vanmorgen die van Garden Gourmet geprobeerd. Eerste gedachte toen ik hem opende was: dit ruikt meer naar smeerworst dan naar filet americain. Het had weinig smaak, en wat ik wel proefde was niet heel lekker. Ook niet vies, maar flauw ofzo?
(@pastelzwart)

1 like

Heeft iemand hier al de vegetarische frikandel van Beckers geproefd? Ik hoor een beetje gemengde reacties erover (ga hem morgen zelf proeven) Ik hoop dat hij lekker is want ik verheugde me heel erg op de eerste vegetarische frikandel

Oeh ik hoop ook dat ze lekker zijn. Zelf nog niet geprobeerd. Maar al het ‘vies lekkere’ vlees zoals frikandellen en knakworsten mis ik eigenlijk nog het meest nu ik vegetarisch eet haha

Ik raak ook zo intens jaloers als ik mensen een broodje knakworst zie eten, hoop echt dat die ooit nog eens komt!

1 like

Ik heb hem geprobeerd! Ik vond hem goed te doen met mayonaise, curry en uitjes. Vond hem droog maar wel lekker. Een goeie vervangen voor een vlees frikandel.

1 like

Lidl heeft ze soms en ik eet nu broodje rookworst ipv knakworst! Ik bak die van dvs altijd op maar die van unox kan je ook koken.

Ik heb hem in de mini-variant geproefd en ik vond hem lekker! Ik neem aan dat de grote hetzelfde smaakt.

Mocht iemand de vegetarische ovensnacks van Beckers willen halen, ze zijn nu heel goedkoop via Scoupy:

6 likes

Ooooh ik ga ze halen!!

1 like

Ooh, bedankt voor de tip!

1 like

Net van Beckers de mini variant van frikandel, bamihap en kipnugget gehad! Allemaal erg lekker, vooral de bamihap. De frikandel vond ik een beetje spicy en alsof hij van de barbecue kwam smaken.
Het begon wel een beetje te lekken in de oven, had nog iemand dit? Of heb ik ergens overheen gelezen dat je ze eerst moest ontdooien😅

2 likes

Zo blij met alle vegetarische opties/producten tegenwoordig! Vandaag heerlijke boerenkoolstamppot met Maggi jus voor stamppot, Vegetarische Slager speckjes én de rookworst van Unox gegeten!

2 likes

Ik kwam deze tegen, ga hem morgen proeven!

7 likes