Vegetarisch eten

Heeft iemand hier al de vegetarische frikandel van Beckers geproefd? Ik hoor een beetje gemengde reacties erover (ga hem morgen zelf proeven) Ik hoop dat hij lekker is want ik verheugde me heel erg op de eerste vegetarische frikandel

Oeh ik hoop ook dat ze lekker zijn. Zelf nog niet geprobeerd. Maar al het ‘vies lekkere’ vlees zoals frikandellen en knakworsten mis ik eigenlijk nog het meest nu ik vegetarisch eet haha

Ik raak ook zo intens jaloers als ik mensen een broodje knakworst zie eten, hoop echt dat die ooit nog eens komt!

1 like

Ik heb hem geprobeerd! Ik vond hem goed te doen met mayonaise, curry en uitjes. Vond hem droog maar wel lekker. Een goeie vervangen voor een vlees frikandel.

1 like

Lidl heeft ze soms en ik eet nu broodje rookworst ipv knakworst! Ik bak die van dvs altijd op maar die van unox kan je ook koken.

Ik heb hem in de mini-variant geproefd en ik vond hem lekker! Ik neem aan dat de grote hetzelfde smaakt.

Mocht iemand de vegetarische ovensnacks van Beckers willen halen, ze zijn nu heel goedkoop via Scoupy:

6 likes

Ooooh ik ga ze halen!!

1 like

Ooh, bedankt voor de tip!

1 like

Net van Beckers de mini variant van frikandel, bamihap en kipnugget gehad! Allemaal erg lekker, vooral de bamihap. De frikandel vond ik een beetje spicy en alsof hij van de barbecue kwam smaken.
Het begon wel een beetje te lekken in de oven, had nog iemand dit? Of heb ik ergens overheen gelezen dat je ze eerst moest ontdooien😅

2 likes

Zo blij met alle vegetarische opties/producten tegenwoordig! Vandaag heerlijke boerenkoolstamppot met Maggi jus voor stamppot, Vegetarische Slager speckjes én de rookworst van Unox gegeten!

2 likes

Ik kwam deze tegen, ga hem morgen proeven!

7 likes

Coop

1 like

Erg lekker! Ik was bang dat hij heel zout zou zijn maar dat viel me reuze mee. Lekker gevuld, en de balletjes zijn ook erg goed vond ik. Ik ben nu benieuwd waar ik de balletjes los kan kopen :slight_smile:

2 likes

Is de maaltijdsalade met vega tonyn (die met noedels en sla enz) nog verkrijgbaar bij de appie? Zie namelijk dat hij niet meer online verkrijgbaar is en kan hem ook niet vinden in de app bij het maken van mijn boodschappenlijst :scream: (ik ga morgen ff checken in de winkel ook maar ben nu in lichte paniek want vind hem zoo lekker) (rij oa voor die speciaal om (en nog wat andere vega dingen) want heb geen ah in mn dorp, vandaar mn vraag!)

wat omg nee tijd om te huilen als ie weg is

Edit: Ik heb hem inderdaad al een tijdje niet meer gezien… :cry::cry::cry:

Heel toevallig was ik daar vandaag ook naar op zoek! Ben naar 2 AH’s geweest in de stad die de salade normaal altijd heeft, maar vandaag kon ik hem niet meer vinden :frowning: hoop echt niet dat ie uit het assortiment gaat

@Kurisu @kitsune nooo wat shit :’( ik ga morgen kijken maar vrees het ergste :frowning: :frowning:

Ik moet ze zelf nog testen! Maar had je er bakpapier onder? Dan is dat in ieder geval wel een goede tip voor anderen haha. Wel goed om te horen dat ze lekker zijn! :smiley:

Hij gaat eruit :frowning: (aldus Vegaslager)