Vegetarisch eten

Hopelijk haalt de AH hier dit ook binnen :crossed_fingers:
Ik had onlangs zin in zuurkool en dit past er wel goed bij… Klinkt bovendien niet ongezond, dus win-win!

Vorig jaar hadden ze ook vega rookworsten van Valess, die waren ook echt super lekker. Maar die gingen toen ook uit het assortiment bij mijn AH. Ook wel minder gezond dan dit denk ik haha

Echt uit het assortiment? Volgens mij heeft Valess ze gewoon alleen in de ā€˜stamppottentijd’. Valess is wel lekker, maar het nadeel vind ik dat het op basis van zuivel is. Ik eet niet per se vegan, maar ik wil ook zeker niet altijd mijn vlees vervangen door zuivel. De rookworsten at ik idd wel eens, maar voor de rest kies ik liever voor bijvoorbeeld vivera of dvs. Ben ook erg benieuwd naar de rookworst van dvs.

Ja misschien komen ze met de wintertijd wel weer terug inderdaad… ik merk wel dat ik sommige dingen hier nooit in het schap zie liggen totdat het ineens ergens in een bak met zo’n 35% sticker ligt haha…
Die rookworst van dvs vond ik persoonlijk meer een soort frikandel. En van AH huismerk hadden ze ook rookworsten geloof ik, maar die smaakten naar plastic

Heb je de rookworst van dvs al gegeten?

Is die al te koop dan?

@Banananana @Jenn Ohh wacht ik ben in de war met die bratwurst ofzo. Sorry ik heb niks gezegd :no_mouth:

Ooh, ik dacht al. Die bratwust vind ik idd wel iets weg hebben van frikandel. Wel lekker vind ik, maar niet als je rookworst verwacht :sweat_smile:

1 like

Iemand de nieuwe vega mcdonalds al geprobeerd?? Zag op instagram iemand maar weet niet welke forummer het is haha

Nog niet, maar ik ben wel benieuwd!

Nou, ik zit bij de mc, speciaal voor de burgers gegaan. Hebben ze niks vegetarisch omdat het filiaal te klein is :frowning:

Werd in het nieuwe producten topic gezegd dat het vieze valess burgers zijn :frowning:

Dat het van Valess was dat was toch al bekend? Ik zie nergens dat ze vies zijn trouwens, over het algemeen vind ik Valess wel lekker, dus ik ben nog steeds benieuwd.
Toch vind ik het wel jammer dat de groenteburger eruit is. Ik eet zelf niet per se vegan, maar ik vind het wel raar dat ze die doelgroep nu uitsluiten. Van vegan naar vega voelt toch een beetje als een stap achteruit voor zo’n restaurant ofzo.

1 like

Geen idee of dat bekend was. Ik herhaal alleen wat er in een ander topic gezegd wordt.

Ik heb ze gister geprobeerd! Ik was niet zo’n fan van die veggie burger van de Mac (In Duitsland en Denemarken is die lekkerder, dan hebben ze hem gemaakt met quinoa) maar ik had nu die homestyle chicken ofzo, die was echt heel lekker! Dat komt mede door de toppings denk ik, want de normale veggie chicken burger heeft alleen wat sla en mayo geloof ik…

Ja volgens mij wel idd. De niet veggie mc chicken is toch ook alleen burger, sla en saus?

Omg ja ik vond het in Frankrijk zo lastig.
Happy cow app heeft me wel gered :heart_eyes:

Oh iemand nog een leuk recept met mihoen? Zin in mihoen, maar kan niet zulke boeiende recepten vinden.

Weet ik eigenlijk niet, die heb ik nooit op!

Nou, ik heb ze net geproefd als lunch

Samenvatting

Allebei ja, in plaats van een menu gewoon beide burgers besteld, en nu zit ik vol

en ik vond ze dus echt superlekker! Ik twijfelde zelfs even of ze me geen burger met echte kip hadden gegeven, zo echt smaakten ze.
De ene is inderdaad alleen een burger met sla en saus, in mijn herinnering precies zoals de echte mcChicken ook is. Lekker als je wat minder trek hebt.
De andere is echt top, met sla, saus, ui, en kaas.
Beide niet geschikt als je gruwelt van dingen die op echt vlees lijken, maar anders echt super.

9 likes