Tip: de mini worstjes van de ap zijn precies hetzelfde als de little willies en goedkoper
Misschien heel simpel maar je kan dit door een omelet doen of een lekkere salade maken?
Ik vind deze erg lekker:
Ik had hier echt een week naar uitgekeken, maar gisteren toch eindelijk de mcchicken homestyle geprobeerd! Vond het toch eng veel naar krokante kip smaken, heb nog even mijn moeder laten proeven en we zijn allebei echt verrast. Hoop echt dat dit in het vaste assortiment blijft!
Gister ook de Crispy Chicken vega geprobeerd en ik kreeg gewoon met bacon erbij!
Dat meisje zei ook nog ja dat hoort erbij, OMG. NEE het is een vega burger, het staat er zelfs op.
Maar het was wel lekker.
Weet iemand toevallig waar je paddenstoelen bouillon kan halen?
Albert Heijn had het laatst iig. En anders een natuurwinkel.
Danku!
Wajoo vet slecht! Is het dan wel echt de vega burger en niet met echte kip? Las op internet ook al een paar keer dat mensen verkeerde burgers hadden gekregen.
Ja is echt lastig want toen ik het at had ik ook zoiets van dit smaakt wel echt heel erg naar kip??? En ja hoe kom je er achter of je nou de echte of neppe hebt.
Ja zou goed kunnen ik heb echt geen idee haha, maar de manager nam het in en gaf een “nieuwe” (wrs gewoon de bacon uitgehaald).
De echte is rond, en de Valess burgers hebben meer een ‘vleugelachtige’ vorm.
Coop, van maggi.
Maar ik woon in Limburg D:
Ik ga morgen naar de Appie ervoor!
Is er geen coop in Limburg dan?
Niet dat ik weet? Niet bij mij in de stad althans
Oke, ja geen idee verder hoor, ik dacht dat wel dat zij ook gewoon landelijk zaten. Kom hem toch op verschillende plaatsen wel tegen, dus hij is sowieso niet plaats- of provinciegebonden.
On topic: heeft er iemand verstand van tekorten? Aan de ene kant hoor ik veel dat je niet bang hoeft te zijn voor een B12 tekort als je wel zuivel en eieren eet, maar aan de andere kant weet ik van dichtbij wat een tekort kan doen als het eenmaal ontstaan is, dus dat zou ik graag willen voorkomen.
Is het raar om naar de huisarts te gaan met het verzoek om mijn bloed te controleren zonder dat daar een directe reden voor is? Het gaat me puur om het voorkomen van een tekort, ik ben niet bang dat ik al een tekort heb ofzo.
Een vleesetende vriendin van me heeft net de veggie crispy chicken gegeten bij de mac en ze vind hem lekker!
Ik eet dan wel veganistisch, maar ik heb expliciet om het prikken van mijn bloed gevraagd omdat ik tekorten wil voorkomen. Vindt de huisarts vaak niet leuk (kost ze best wel wat), maar het is zó belangrijk, en naast een B12 tekort had ik ook een enorm vitamine D tekort. Ook als vegetariër is een tekort aan B12 echt niet zo zeldzaam, zelfs mensen die vlees eten etc kunnen een B12 tekort hebben. En die vitamine D is bijvoorbeeld ook heel belangrijk! Een groot percentage van de bevolking schijnt ongemerkt te weinig vitamine D binnen te krijgen.
Maar ik zou sowieso voorstander zijn van mensen preventief bloed laten prikken. Denk dat je een hoop ellende kunt voorkomen op die manier.
Misschien niet helemaal het juiste topic maar goed misschien herkent iemand het. Ik heb namelijk de laatste tijd echt veel meer moeite met mensen die wel vlees eten (en dan vooral mensen voor wie vlees echt “moet”). Toen ik begon met vegetarisch eten had ik er niet superveel moeite mee want ik betrek het liever op mezelf, ik kan anderen moeilijk vertellen wat ze moeten doen. Maar laatst wilde ik een vega gerecht maken maar toen wilde iemand (alleen voor zichzelf) de vleesvervanger (nep rund) voor echt vlees vervangen? Ik had al mijn best gedaan om het zo toegankelijk mogelijk te maken voor vleeseters, maar dat laat ik er even buiten.
Idk ik word er ergens een beetje misselijk van als mensen toch vlees eten/kopen/klaarmaken. Maar daar heb ik niets over te zeggen. Maar ik merk toch dat ik er bijzonder slecht tegen kan 
Ik wil niemand dwingen iets te doen (maak ze er wel altijd op een vriendelijke manier van bewust dat zonder vlees ook heel lekker kan zijn, en dat dat ook weer een beetje beter is voor de wereld, en dat ze er zelf ook niet dood aan gaan en misschien vinden ze het wel lekkerder) (mijn vader vindt nep rund nu bijvoorbeeld lekkerder dan echt rund. Het zijn nog geen bonen ofzo maar op zn minst een verbetering), maar ik weet zelf niet hoe ik met dat semi misselijkmakende gevoel om kan gaan