Ik ga dit weekend hutspot maken en at dat normaal altijd met verse worst. Dat wil ik nu niet meer, maar wil er wel graag iets bij. Welke vegaworstjes zijn lekker? (Bij voorkeur iets wat ik bij de Jumbo of Lidl kan halen.)
Ik vind de little willies van DVS erg lekker. Of de gehacktballen, die eet ik ook graag bij de stamppot
Oeh dat ziet er ook lekker uit ja! Thanks!
Wow… hebben ze dit nu in nederland?
Helemaal eens met deze samenvatting! Ik was altijd dol op McChicken en dit smaakte (in mijn beleving) echt net zo. Wel wat basic inderdaad, maar lekker. De homestyle crispy is unieker van smaak dankzij de toppings. Definitely lovin’ it.
Tip: de mini worstjes van de ap zijn precies hetzelfde als de little willies en goedkoper
Ik heb een half bakje champignons en 3 tomaten die op moeten.
Heeft iemand een aanrader qua recept?
Misschien heel simpel maar je kan dit door een omelet doen of een lekkere salade maken?
Ik vind deze erg lekker:
Ik had hier echt een week naar uitgekeken, maar gisteren toch eindelijk de mcchicken homestyle geprobeerd! Vond het toch eng veel naar krokante kip smaken, heb nog even mijn moeder laten proeven en we zijn allebei echt verrast. Hoop echt dat dit in het vaste assortiment blijft!
Gister ook de Crispy Chicken vega geprobeerd en ik kreeg gewoon met bacon erbij!
Dat meisje zei ook nog ja dat hoort erbij, OMG. NEE het is een vega burger, het staat er zelfs op.
Maar het was wel lekker.
Weet iemand toevallig waar je paddenstoelen bouillon kan halen?
Albert Heijn had het laatst iig. En anders een natuurwinkel.
Danku!
Wajoo vet slecht! Is het dan wel echt de vega burger en niet met echte kip? Las op internet ook al een paar keer dat mensen verkeerde burgers hadden gekregen.
Ja is echt lastig want toen ik het at had ik ook zoiets van dit smaakt wel echt heel erg naar kip??? En ja hoe kom je er achter of je nou de echte of neppe hebt.
Ja zou goed kunnen ik heb echt geen idee haha, maar de manager nam het in en gaf een “nieuwe” (wrs gewoon de bacon uitgehaald).
De echte is rond, en de Valess burgers hebben meer een ‘vleugelachtige’ vorm.
Coop, van maggi.
Maar ik woon in Limburg D:
Ik ga morgen naar de Appie ervoor!