Vegetarisch eten

Ik kwam dit online tegen: ‘Als soja genetisch gemanipuleerd is, moet dit op de verpakking vermeld worden. Vooralsnog komt dat weinig voor in Nederland.’

En: ‘Voorverpakte producten die genetisch gemanipuleerd zijn moeten voorzien zijn van een etiket waarop duidelijk de volgende tekst staat aangegeven: “Dit product bevat genetisch gemodificeerde organismen” of “dit product bevat genetisch gemodificeerd …… ( en dan de naam van het organisme)."’

2 likes

Dat is de reden dat de Impossible Burger uit de US niet in de EU verkocht mag worden. Zit genetisch gemanipuleerde ingrediënten in en is niet goedgekeurd voor de EU markt.

2 likes

De veggie mckroket is echt heel lekker :smiling_face_with_three_hearts: ik heb ook 1 hapje geproefd van de normale mckroket van mijn vriend en vind de veggie lekkerder.

Ik ben aan het bij lezen dus miss heeft iemand dit al gezegd, maar je kan de vega McChicken herkennen aan zijn vorm. De vega is een beetje langwerpig namelijk. bron: vriend van me werkt bij de maccie

lelijkste tekening ooit

22 likes

Dood dier hahahhh

1 like

Zo ik kon er echt geen woorden uit opmaken :joy: Maar dood dier dus haha ja ik zie het nu

Also, ik ben niet vegetarisch maar gisteren de vega McKroket geprobeerd en ik vond hem ook echt HEEL lekker. Vond hem qua vorm inderdaad ook verschillen, de vega is net zo groot als het broodje en de gewone is altijd precies kleiner dan het broodje (en ligt ook al-tijd scheef op het broodje, geen idee waarom maar zo irritant :triumph:) en de gewone is dan weer dikker terwijl de vega platter is. Anyway, lekker interessant maar ik zou hem absoluut aanraden.

2 likes

Ik heb nu zo’n ontzettende zin in die vega mckroket maar hier in België kan je die niet krijgen, toch? :cry:

Jongens kap eens over die mckroket. Ik heb m woensdag gegeten en kan aan niks anders meer denken.

7 likes

Je mag in mijn naam er wel eentje eten want ik lust geen kroketten maar gun je wel het genot van nog zo’n vegetarische knots.

1 like

Heb de nieuwe vega rookworst van de Hema vandaag gekocht, weet nog niet wanneer ik hem ga eten maar review volgt

3 likes

Aah benieuwd naar! Morgen ook maar even langs Hema. Verkopen ze hem ook als ‘snack’ zeg maar?

Ik hoop het!! En dan lekker met die mosterd saus

1 like

Heb niet buiten bij de take away gekeken, stom eigenlijk wil 't nu ook weten :joy:

1 like

nee inderdaad, en lijkt veel beter dan die droge mcveggie :frowning: er zijn wel een paar frituren met lekkere vega kroket, maar is natuurlijk niet hetzelfde.

1 like

Heel smakelijk dit aangevreten broodje, maar hij was lekker. Vond alleen de hoeveelheid kroket tov het broodje nogal jammer.

4 likes

Ik haal de onderkant er vanaf, zit geen saus op en daardoor is hij beter in balans. Vind mcdonalds broodjes toch al niet veel toevoegen

Die broodjes idd vreselijk :sweat_smile: vandaar dat ik hoop dat ze voor de consument ook zo in de supermarkt te koop komen. En ook makkelijker als je om 2u s nachts er nog van kan dromen zegmaar :rofl:

Ik draai de kroket juist altijd om zodat er aan beide kanten saus zit :sunglasses:

8 likes

Leuk voor mensen met allergieën :stuck_out_tongue:

Ik wil hem zo graag proberen maar als ik hier McDonald’s bestel doen ze altijd iets verkeerd met de bestelling, en nu de stad in gaan wil ik ook niet.

Ik was in de buurt van de McDonalds en ik was heel nieuwsgierig naar de vega McKroket. Heb dus toch even twee opgehaald en naar huis gereden. Ze waren inmiddels wel lauw haha, maar wilde er ook een meenemen voor mijn vriend om te proberen. Ik vond hem heel lekker en niet afdoen aan de gewone variant! Mijn vriend vond de gewone wel lekkerder.

1 like