Vinden jullie de vega filet americain van Smaeck, Garden Gourmet of Kips lekkerder? Wil dat eens proberen maar mijn standaard is hoog
Smaeck!
Smaeck indd en dan die met parmezaanse kaas enzo!!
Kips!
Die van Smaek heb ik nog nooit gehad overigens. Die van Garden Gourmet vind ik niet zo.
Ik vind die van Smeack echt heel lekker! Bijna niet van het echt te onderscheiden. Ligt trouwens tussen 't vlees, voor als je gaat zoeken
Ja ik hoop ook dat ie uiteindelijk toch mag blijven, ik eet ook vlees maar dit is echt een prima alternatief.
Ik vond de structuur van die Smaeck echt niiiet lekker, heel vreemd. Maar ik vind die van de vegetarische slager dus juist wel lekker.
Mijn standaard betreffende filet americain is slagershoog en die van smaeck is echt heerlijk
Dankjewel iedereen! @Luzarl haha ja precies dat bedoelde ik met hoge standaard. Ik ga nu als eerst die van Smaeck maar proberen!
Ohhh ik had echt zo’n kutdag en kan wel janken van blijheid nu door dit nieuws Zo blij mee. Na 100 x die veggie mcchicken ben je daar ook wel klaar mee, beter houden ze deze gewoon.
Nav @anon42392789 ben ik gisteren de hele stad door gefietst voor de Hema ook worst en omg beste vega rookworst tot nu toe. Mist wel sappigheid maar de smaak is zo goed. Sappigheid tekort kan ook komen door mijn kapotte magnetron, maar morgen komt een nieuwe magnetron en dan koop ik een nieuwe worst en probeer ik 'm nog eens
Godzijdank ging Hema niet failliet zodat ze dit nog even konden doen
Ik ben blij om te horen dat wij dezelfde smaak in worsten lijken te hebben.
Ik eet deze nu weer…echt heerlijk!
Wij adviseren lekker bewust smeren
haha wat slecht
Welk product van de diepvriesdingen van Ig.lo Cui.sine vinden jullie het lekkerst? Ik mag als persoonlijke bonus bij de appie iets gratis uitkiezen Ik twijfel tussen de nuggets en de burgers maar als die allebei niet te vreten zijn neem ik liever iets anders mee haha
De nuggets zijn wel oke.
De falafel is ook prima, maar hier zijn we echt gek op de veggie sticks!! Zo veel smaak hebben ze!
De rest nog niet geprobeerd
De veggie sticks zijn heel lekker inderdaad. De vega balletjes vond ik persoonlijk niet zo.
Ik vond de veggie sticks wel een beetje tegenvallen, ze blijven bij mij hoe dan ook slap