Haha je bent me voor! Zag net dezelfde mail van de AH dus dacht gelijk even vragen naar de favorieten!
Ik heb net de braadworst van vivera gegeten, zat een nieuw sticker op. Mega lekker! Echt aanrader.
Ik vond de nuggets medium, maar de burger echt vet lekker!
Sta nu te wachten op de McKroket die klaar wordt gemaakt, ben zo slim geweest om er dit keer 2 te bestellen
Vraagje: verkopen ze bij HEMA die vegetarische rookworst ook buiten in dat afhaalgedeelte? Een halve rookworst op een broodje, bedoel ik dan. Of alleen binnen in verpakking om thuis op te warmen.
Ga liever niet zomaar de stad in, en online kan ik het niet vinden.
Nee, hij is op dit moment niet warm te koop. Daar zijn ze volgens mij wel mee bezig, maar voor nu kun je hem alleen koud kopen om thuis op te warmen inderdaad!
Super, dankjewel! Dan ga ik hem eerst thuis eens proberen en dan hopelijk kunnen we hem binnenkort daar ook afhalen.
Ik ben nu al 3 keer naar de HEMA gegaan om die Vega rookworst te scoren, want love rookworst, is een van de weinige dingen die ik echt mis. Maar iedere keer hebben ze hem hier nog niet, zo jammer.
SAME! Zo irritant
Ik ben één van de weinigen geloof ik, maar ik vind die van Unox echt lekker. Die van de HEMA heb ik ook nog niet gevonden, maar hij schijnt ongeveer hetzelfde te smaken.
Ik vind het echt twee compleet verschillende worsten. De een belichament de hemel de ander een hel.
Albert Heijn vega kipreview! Ik denk dat ze sowieso al voorbijgekomen zijn
Ik geef ze een 2/10, kartonachtig en heel droog
Veeeel lekkerder 7/10, unieke smaak, wel pietsie droog dus wel dippen in saus. Was toen ik nog niet vega was al niet mega kipliefhebber dus als je dat wel bent dan is dit misschien nog lekkerder
Edit: nu allebei in de aanbieding
Die boneless wings heb ik al een paar keer voorbij zien komen op verschillende platforms, maar bij 3 verschillende AHâs niet gevonden Ben hier zo benieuwd naar, ik was gek op kipkluifjes voordat ik vega ging
Daar lijkt het in de verste verte niet op, het is gewoon een nugget in een andere vorm. Wel lekker maar niks bijzonders
Ik heb die van unox deze week gegeten in mn boerenkool en vind m daarin echt prima smaken!
Ben benieuwd naar die van de hema maar ook nog niet kunnen vinden
Ik heb die van de HEMA gisteren gehaald, ben benieuwd!
Die van Unox vind ik prima te doen, maar ik bedacht me laatst: bij boerenkool oid vind ik hem lekker, maar âop zichzelfâ niet zo denderend. VroegĂąh, toen ik nog vlees at, at ik die rookworst het liefst gewoon los. Of op brood als lunch, hemels Ben dus benieuwd of de HEMA beter is, lees veel positieve verhalen!
Stond dat erbij in jouw Lidl oid?
Deze is zo lekker
Een moment stilte voor jou
De schappen ware leeg dus ik stuurde een berichtje naar de Lidl die mij wist te vertellen dat het uit het assortiment ging wel een medestander gevonden dus
wat vind jij een goed alternatief? Ik vind die van de aldi echt niet lekker
@Kurisu dankjewel voor je medeleven! (Dit klonk sarcastisch maar is het nietđ)