Denk dat het wel kan maar wilde het toch navragen voor de zekerheid haha. Denk dat ik hetzelfde ga doen, heb echt zooo’n zin in snert
Oh ik heb dat gewoon gedaan en was prima!
volgende week in de bonus! Ik heb mijn man al opgedragen flink in te slaan.
Ik vond deze heel erg vies zelfs! Heel zuur vooral.
Bedankt voor de waarschuwing!
Heb deze gister bij de Jumbo meegenomen (lagen in de THT bak dus maar een euro). Kip is één van de weinige dingen die ik nog wel gewoon eet dus ben heel benieuwd of het wat is.
Ik vond dit echt walgelijk haha
Fijn haha weet ik wat ik niet moet kopen🙈
Die nieuwe vegan ham van de AH doet t goed in een tosti vind ik
Ik vind de vega erwtensoep van Unox echt een aanrader. Heel lekker om met het koude weer toch een kant en klare erwtensoep te kunnen eten
Ah goeie tip, ga ik binnenkort een keer proberen
Dank voor deze tip, inderdaad zó lekker! De portie vond ik wel klein bij openen, en wij hadden letterlijk 1 bitterbal haha. Maar zo deze week in de bonus echt heel goed om in te slaan en zo fijn om als vegetariër ook dit soort dingen op tafel te kunnen zetten. Dus dank nogmaals, want anders had ik dit product nooit zelf gevonden!
Die heb ik nog niet gevonden. Die van Maggi vind ik ook lekker voor soep uit een zak. Die is wel zonder worst.
Ik vond hem oke, maar idd veel tomaat. Zou hem zelf niet snel weer kopen, ik vind de kaasvarianten lekkerder.
En die met champignons, maar die kan ik nergens meer vinden.
Nee ik geloof bij hoogvliet ofzo, maar niet te vinden in deze regio😅
Eerder hadden ze hem bij de makro, maar daar ook al heel lang niet meer gezien.
Ew nee, die was heel flauw. De worst was heel slap en smakeloos en er zaten hele vage stukjes in.
Ik ga m nooit meer halen in elk geval
Nee ik vond die erwtensoep ook niks, maar die groentensoep was nog erger. Die vond ik gewoon echt vies om een of andere reden