Vegetarisch eten

Wat ik dan wel eens doe is alvast bakken en dan bewaren. Voor 1 of 2 dagen kan dat ook prima (tot nu toe :grin:)

1 like

haha ik heb ze al in de vriezer gemikt, maar ik onthoud het voor de volgende keer

1 like

Maar de vegetarische slager is ook allemaal ontdooid product staat erop. Ik zou beyond meat ook gewoon invriezen, zal heus niet zoveel kwaad kunnen.

1 like

Honger🙊

Vond de vegan mini frikandellen van de AH niet verkeerd maar net wat scherper en steviger dan een frikandel is ook maar net met welke echte frikandel je het vergelijkt denk ik. Wel veel beter dan die van Beckers.

De Valess sateschnitzels hadden een heerlijke buitenkant, knapperig en net alsof ik ze in boter had gebakken ofzo. De saus smaakte ook echt naar pindasaus maar veeeeeel te dun. Echt pijnlijk aan je handen met dat hete geknoei

4 likes

Het vega broodbeleg van AH is deze week in de aanbieding. Welke vinden jullie lekker daarvan? Ik heb alleen de grillworst geproefd en die vind ik wel lekker.

Ik vind de vegan ham erg geslaagd op een tosti!

1 like

Gebraden gehakt vind ik lekker!

1 like

Filet Americain!

1 like

Grillworst lekker. Bacon ook wel oké, maar een beetje vreemde geur bij het bakken. Kipfilet en salami echt niet te eten. Ham smolt bij mij in de tosti en de substantie zag er echt walgelijk uit (roze warme drab) dus die durf ik niet meer te halen, terwijl de smaak volgens mij wel oke was :joy:

1 like

Hahahaha roze drab :joy:

2 likes

Ik stond vandaag ook al te twijfelen, is de paté met cranberry ook wat? En de vegan hotdogs?

Ik vond de cranberry paté niet lekker, veeeel te zoet

1 like

Mixed grill, vega editie.

Ik heb van dat rauwe gehakt gehaald. Normaal maak ik er volgens simpel familierecept Molukse gehaktballetjes mee, maar ik wil wel eens wat anders proberen. Iemand een leuk idee?

1 like

Ja ik ook! Heb vaker gelezen dat het gesmolten was bij mensen maar bij mij was het eigenlijk prima.

En vind de grillworst ook lekker

Oeh lekker. Doe je dit met rauw gehakt dan? Omdat zij burgers verkruimeld.

ik vond die kipfilet zoo vies: ik ben echt tegen verspilling, maar heb het gewoon weggegooid. Zo erg. De grillworst vind ik wel echt lekker (of vooral leuk bij m’n borrel) en dat gebraden gehakt ook wel lekker op een simpele bruine boterham.

@Eddie misschien zongedroogde tomaatjes in je pastarecept? Het klinkt wel vet lekker btw!

2 likes

Ik heb die hotdogs een keer gegeten en vond ze wel lekker op een broodje, alsof ik een broodje knakworst aan het eten was. Zo los niet vies maar ook niet bijzonder.

1 like

Ja ik heb de helft ook ongeveer weggegooid. Wou het nog een keer eten de volgende dag om toch nog eens te proberen, maar het was echt niet te doen

1 like

Ik vind de gebraden gehakt op een boterham echt vies lekker en best goed lijken

1 like

Domme vraag: waar liggen de vegan hot dogs van AH in de winkel? Ik zie ze hier vaker voorbij komen maar heb ze in de winkel nog niet kunnen vinden.