Vegan mac & cheese uit de oven met bloemkool en erwtjes?
Voor het eerst de shoarma van de vegetarische slager gehad knoeiboel met saus maar echt heerlijk!
Wel omdat het met de vegakaart gratis was, vind het namelijk erg duurš¬
Vega slager is sowieso veel te duur š„² Maar vind je die shoarma lekkerder dan van andere merken? Vind alle vega shoarma wel op elkaar lijken. Ik zocht die nieuwe empanadaās voor op mān kaart maar die had mijn AH niet helaas
Nee dit was de eerste keer dat ik shoarma probeerde om toe te gevenš
Ik vind die ook heerlijk! Net als kebab trouwens. Die producten (Vivera, vegetarische slager, huismerk) zijn echt zo vaak in de aanbieding (1+1 gratis). Als je dat een beetje in de gaten houdt, kun je goed inslaan en hoef je nooit de volle prijs te betalen.
Jaa klopt!! Ik sla vaak in bij de Lidl maar vond die shoarma er altijd zo bleek uitzien
Waar is de vega slager 1+1? Ik zie dat nooit helaas.
Nee is het ook amper, volgens mij dit jaar alleen met die week zonder vlees.
Dooie mus
Wie is Bert?
Maar op zich prima burger! Eindelijk weer eens niet een versie waarbij is geprobeerd het āsappigā te maken of waaraan zoān vieze zurige of rokerige smaak aan toe is gevoegdā¦
Wel is de binnenkant wat steviger dan de randen waardoor hij wat mij betreft aan de binnenkant wat te zacht is. En het had iets kruidiger gemogen.
Vernoemd naar een (ik vermoed overleden) oud medewerker. Wat bijzonder, had ik niet verwacht van AH maar vind het een mooi gebaar!
Dat had ik niet bedacht! Idd een mooi gebaar
Klopt!
Hier de broccoliburger nog wel in ieder geval ik zal eens opletten
Ik heb bij verschillende Jumboās wel producten van SoFine zien liggen, maar voornamelijk de tofu producten en de āchickenā burger. SoFish staat me zo niet bij helaas.
Ook niet de diepvries variant? Die lag bij mij bij de visā¦
Oh eerlijk gezegd kijk ik niet zo vaak bij de diepvriesproducten, ik vergeet vaak dat die er zijn. En sowieso verschilt het aanbod per Jumbo altijd zo enorm! Soms best irritant.
Als ik weer bij de Jumbo ben ga ik kijkenš