Ik vroeg een keer bij de snackbar om een vegetarische bamischijf, die kreeg ik. Zat dus wel gewoon allemaal vlees in, vooral de moslim naast mij was not amused want varkensvlees. Ik zou het dus wel echt even goed checken als je het bestelt.
Ik ga zo naar de pop-up vegetaria van Beckers! Alle vega snacks 1 euro
Als je niet op gelatine let kun je voor de bamischijven van de Aldi gaan, daar zit rundergelatine in, maar geen vlees. Anders de ovenbamischijven van Mora, die zijn helemaal vega. In de snackbar zou ik de gok niet durven nemen, vaak zitten er wel kleine stukjes vlees in. Ik ga meestal voor een kaassouffle (of als ze die hebben, die met tomaat/mozzarella!) of een bonita.
Groentekroket is wel vega toch??? Of hebben ze die niet bij jullie?
Die ken ik helemaal niet, bij de snackbar? Ik neem aan van wel hoor.
Ja van van dobben gewoon
Die hebben ze bij ons niet. Ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien. De site van AH geeft aan dat ze 100% vega zijn https://www.ah.nl/producten/product/wi226462/van-dobben-groentecroquetten
Nu wil ik ze proeven!
Ahh fijn!! Ik fiets er 10 minuten voor naar een snackbar, haha
@Polska ik was een keer met twee vegan vrienden bij een snackbar, en die kregen toen ze daar om vroegen een map met een lijst van alle producten incl. ingrediënten zodat ze zelf konden kijken wat wel en niet vegan was. Volgensmij hebben snackbars dit best vaak ivm allergenen, dus misschien kan je daar de volgende keer om vragen!
Heeft er iemand al de vega rookworst van Unox geprobeerd?
Is al een aantal x besproken in dit topic en in het nieuwe producten topic.
Oh oké. Ik ga het dan even terugzoeken
Heb net de unoxworst op. Ik kon heel goed proeven dat het absoluut geen vlees was, maar ik vond het wel lekker. Wel aparte smaak…
Ik wil vanavond nasi met vegetarische kipsaté maken! Weet iemand lekkere vegetarische kipstukjes die je bij de Jumbo kan kopen? Ik zie kip stuckjes van my veggie chef, maar vind het er eigenlijk niet heel smakelijk uit zien.
Geen idee wat er bij de jumbo te koop is, maar ik vind die van de vegetarische slager en die van vivera erg lekker.
Jaaa vegetarische slager
Oke, ga ik die vanavond proberen! Thanks.
Zelf maken met rijstwafel en wortel is supersimpel, ishier wel eens een recept van gedeeld en die is erg lekker. Ik eet nu toevallig de prepare van delhaize en die vind ik ook erg goed te doen
Die stukjes van my veggie chef zijn volgens mij hetzelfde als die van vivera, stond ook iets over een samenwerking op de verpakking. Zijn lekker dus, vind ze beter dan die van de vegetarische slager.
Ik vind die van de Vegetarische Slager het allerlekkerst!