Deze vind ik ook heel lekker! En nu in de aanbieding bij Jumbo.
Weet niet of het is wat je zoekt want niet 1 op 1 vervanger van een hamburger maar ik vind de champignon burger van de Jumbo ook heel lekker
Ik vind die van This heel lekker.
Maar ik kleed het wel altijd aan met kaas en gekaramelliseerde uitjes enzo en dat doet ook al veel voor de smaak.
Ik vond die worstjes van Beyond altijd heel lekker maar de laatste tijd zijn ze zo droog/gek van structuur, echt zonde. Wat zijn jullie favoriete worstjes? Mogen hele kleine maar ook lekker dikke zijn.
Heeft iemand een tip waar je lekker vega kan lunchen/goede vega opties zijn in Arnhem?
Konijnenvoer
Die hebben volgens mij geen lunch.
Zij zijn alleen savonds open zie ik op de website
First eet! Daar hebben ze alleen mar vega of vegan opties. Bij Ann en Bomboca hebben ook goede vega opties, maar serveren ook vlees.
Ja first eet
Of pickle de winkel als je van noedelsoep houdt.
Een tijdje terug vroeg ik om tips voor vegetarische winegums en nu zijn die van Albert Heijn huismerk vegan! Zo lekker, en verder gewoon precies hetzelfde.
Iemand nog aanraders voor vleesvervangers? Vooral nu in de week zonder vlees er veel dingen in de aanbieding zijn haha
Mijn favo’s zijn:
-Vivera schnitzel
-Vivera shoarma
-Valess crispy sticks
-Valess chicken bites
-AH kipbraadworst
-Lidl schnitzel
Van de AH de gehaktbal, stoofstukjes en tempeh sweet chili koop ik regelmatig. En alles van het merk Planted (paarse verpakking) bij AH vind ik heel lekker
Vegetarische Slager Little willies!! En met jouw lijstje ook eens.
Ik vind de meeste vega van het Lidl huismerk goed
Vooral de spinazie kaas rondo’s
Ik heb een boekenbon gekregen en wil kijken naar een leuk kookboek. Iemand nog een goeie tip? Plenty, the green curry guy veggie, de groene bakplaat, het groene kookboek en Veg heb ik al. Hiervan bevallen De groene bakplaat en veg mij het meest/heb ik met meeste uit gekookt.
One: Pot, Pan, Planet: A greener way to cook for you, your family and the planet, vond ik zelf fijn omdat het wat completer is dan alleen een groente recept
East heb ik wat recenter gekocht en ik vind het een compleet boek met echt van alles en nog wat
Ik heb laatst het kookboek van veggilaine gekocht en die vind ik ook wel leuk!
Mezcla, niet volledig vega maar wel mijn favoriete kookboek! Vega blauw (indonesisch), Vegan Richa’s Indian Kitchen en sebze (turks) kook ik ook veel uit.
Noor Murad heeft ook een nieuw solo kookboek; Lugma. Weer niet volledig vega, maar vermoed wel veel vega.
Honger! van mme zsazsa!