Kaastengels vind ik juist altijd zo slap worden. Maar misschien doen ze op mijn werk gewoon iets niet goed met dat ding.
Veggie Vlammetjes en vega kipcorn.
Wat zijn jullie favoriete winegums zonder gelatine? Ik let daar sinds dit jaar op maar ik mis vooral winegums heel erg. Mag ook iets zijn dat er op lijkt, dus bijvoorbeeld die Katja Regenboog Mix.
Deze slangen van de Jumbo:
https://www.jumbo.com/producten/jumbo-vegan-slangen-zoet-zacht-200g-476886ZK
gewoon die standaard winegums van de hema zijn gelatinevrij geloof ik (ik eet echt nooit winegums maar nu wil ik ook)
Die cadillacs van autodrop! (En dan eigenlijk de zure maar zoiets bedoel je denk ik niet.)
daar zit toch varkensgelatine in? kan online ook niet vinden dat het is veranderd
edit oh ik zie nu dat er vegan mini cadillacs bestaan, maar de normale zijn nog wel met gelatine. wat stom
Ooh wat suf. Ik heb idd de kleine zakjes in huis en had toevallig gezien dat daar vegan op stond dus dacht dat dat voor die grotere ook gold. Stom idd!
Waar koop je de lekkerste kant en klare vega lasagne?
ik vind die vegan lasagne van de lidl goed, het is wel echt zo’n kant en klare smaak dus een beetje vieslekker wel
Ja dat is ook wat ik zoek haha
ik vind die van Aldi trouwens een 7,5 en Jumbo ook (maar dat is wel overheersend spinazie)
hahaha ik kan me ook niet voorstellen dat zulke lasagne niet vieslekker is maar ik dacht ik zeg het er even bij voor de zekerheid
Jaa die van lidl vind ik super lekker. Eet hem gemiddeld 1x pweek
Ik heb nu een paar keer de zalmfilet van Vivera gemaakt (zowel in de oven als in de pan) maar ik krijg hem niet echt lekker bereid. Iemand tips voor bereidwijzen, of moet ik me er bij neerleggen dat het gewoon niet zo lekker is haha?
Oooooooooh ik vind hem heerlijk! Ik bak 'm in olie en meestal in een pannenkoekenpan maar eigenlijk krijg ik 'm altijd wel goed.
Ik kom dit topic even binnenvallen. Kent iemand een vegetarisch alternatief voor suçuk (pittige Turkse knoflookworst)? Ik heb daar zó veel zin namelijk Zo lekker met vers turks brood, rode ui en komkommer
Ze verkopen dit bij Veggie4U. Zit in Den Haag, maar er is ook een webshop.
Geen idee of het lekker is, moet het nog eens proberen.
Als je iets gevonden hebt dat (bijna) net zo lekker is, let me know
Wat vinden jullie de lekkerste vegaburger? Ik haalde altijd mc2 maar die is niet meer te vreten ik vond die basisburger van AH ook altijd wel te doen maar die blijven ineens heel erg aan de pan plakken